Foto bij O31.

Hiya!

Verwacht of onverwacht?
Stiekem hoop ik dat niemand dit verwacht had, aangezien ik anders serieus faal in mijn cliffhangers..
Maar eh, alle problemen zijn nog niet van de baan c:

Maandag moet ik terug naar school en ik heb nu al zin om in een hoekje te kruipen en te huilen.
Ik heb echt idioot veel te doen, zelfs naast school om )):

Gooi Ash niet meteen op de brandstapel (':
Ik weet dat het voor jullie moeilijk te geloven is, maar hij betekent echt veel voor Mary.
Dit is dus een belangrijk hoofdstuk voor het verdere verloop van het verhaal. Mary is zelf al tot inzicht gekomen omdat ze een round character is, ze is dus veranderd doorheen het verhaal. In dit hoofdstuk probeer ik jullie te laten zien dat Ash ook een round character is, en geen flat character. Hij is geen stereotiepe slechterik en is dus niet het slechte ex-vriendje dat elke cliché romantische komedie zo typeert. Daarom is dit hoofdstuk zo belangrijk, zodat jullie kunnen zien dat er binnenin Ash ook een ingrijpende verandering gebeurd is/aan de gang is. Hij heeft dus wél een soort van hoofdrol in dit verhaal omdat hij Mary gecreëerd heeft. Hij heeft haar de laatste jaren zoveel pijn gedaan dat hij haar onbewust sterker, onafhankelijker en zelfbewuster heeft gemaakt. Haar tranen en haar pijn waren de fundamenten waarop ze zichzelf weer opgebouwd heeft. Daardoor is ze getransformeerd van het verlegen, kleine meisje tot de zelfzekere, onafhankelijke vrouw die ze nu is.
Ik zeg niet dat Ash jullie beste vriend moet worden, geloof me, hij is mijn beste vriend ook niet omdat hij Mary helemaal gebroken heeft. Hij is geen held of iets dergelijks, hij is gewoon essentieel in de verhaallijn.
Klinkt dit als gezwets of begrijpen jullie mijn motieven nu wat beter? (':

Nu we de psychologische inzichten van de dag ook weer gehad hebben:
hoe gaat het verder met jullie? (:

Liefs
Horlinson

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (15)

  • xIsoldee

    wow dit is prachtig geschreven ;o
    en heeft Louis die kus gezien?

    9 jaar geleden
  • Marly2801

    Dit hoofdstuk is zo mooi!
    Je bent zo een geweldige schrijfster dat het net leek alsof ík Mary was.
    Ik heb serieus bijna tranen in mijn ogen gekregen (En nee, ik ben niet dramatisch voor als iemand het zich afvroeg)
    Ash is nu ook beter te begrijpen en ik mag hem nu dan ook.
    Snel verder (:

    9 jaar geleden
  • Parawhore

    Zo een schrijftalent dat je hebt, echt ongelofelijk.
    Je kan alles zo mooi verwoorden en beschrijven, ik droom er gewoon helemaal van weg als ik het lees.
    Dit is echt een supergeweldigformidabelfantastisch verhaal!

    9 jaar geleden
  • xxJennyxx

    Kan niet wachten op het volgende hoofdstuk

    9 jaar geleden
  • Chasing1D

    Louis was niet de man van mijn dromen, hij was de man van mijn leven en dat was genoeg. Meer dan genoeg.


    Deze zin wow echt wow wow wow

    & dat laatste uhm WAT HEEFT LOUIS GEZIEN GAWD MARY GA ACHTER HEM AAN

    & je motivatie en zo, klinkt compleet logisch! (:
    x

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen