Thanxx voor de reacties!
Hahaha, en het gay maken Kayn is nog niet zo'n gek idee...
Hahahaha Neenee, no worries! X)

En Dymm....
Kayn is tot nu toe de enige die in Liv geïnteresseerd is...
Tot nu toe,...

Maar als ik snel reacties krijg dan activeer ik nog 2 hoofdstukjes vandaag!!!!!!!!

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (2)

  • TomKBitch

    knappe sexy geklede vrouwen? Sinds wanneer heb ik z'n dikke nek?! Xo
    ik trek echt veel te veel m'n ogen op eeh x-D
    En oh gosh! Ik kan met moeite de menu kaart lezen van de pizza hut laat staan van een restaurant xp kben echt een wandelende ramp!
    die venten bekijken je echt als een stuk vlees dat gekeurd moet worden eeh zeg xo ongelofelijk!
    Kzou gwn frietn bestelln whii en alze da nie kennen iets met patat en zonder vlees x) da kennen ze hoplijk wel...
    trouwens, khad wel gedacht dat ik een roze kleedje zou aanhebben ze x) of toch iets fluo roze... al is het maar een lintje rondom da kleedj fso x)
    maar diene kayn zeg... ja aamaai dien zietj zittn zunneej x) ocharme diene vent alsje met Billa gaat beginne! Die gaat z'n hartzeer hebben xo kgan ng medelijde krijgen!
    en what the hell is rôti? Da kenk nu is echt nie whii x) behalve diene cot a los dingens en foie gras da kenk en kzout noois van me levn eten x) jakkes vint khatn restaurant me undr kiezig eten zeg xo

    snel verder! En gebt tijd genoeg want madam zit toch een hele dag op haar lui gat want madam vind het niet nodig om naar school te gaan x) dus hup hup je kan dan even goed mij plezieren met nog wat deeltjes :-D hint hint ;-)
    kussieeees xxx

    9 jaar geleden
  • Iskuane

    hahaha... ik zie het al helemaal voor me

    en dan de escargo maar bestellen.... xD

    vandaag nog 2 deeltjes?..... s'il vous plait (flower)

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen