Foto bij Denial - 04

Awh jullie reacties zijn super lief! Ben helemaal blij als ik een nieuwe reactie zie in mijn inbox haha! Kan echt mijn dag maken :)

@magiclove, vindt je Dave een stalker type ja? Valt wel mee toch :p

@Dullahan, haha! Ik gok dat Dave heel veel dingen te doen heeft, maar ja prioriteiten stellen he ;)

@Luckey, Zijn naam wordt steeds langer, ik kan het niet meer bijhouden hoor :p. Haha zo snel al? Een beetje spanning voor we beginnen aan de seks is wel belangrijk hoor :P

@FearlessFire, heb je het kunnen uithouden dat er nu pas weer een stukje is? ;) Alsjeblieft! :D

@girlicious, ach een beetje verrassend om de persoon die je niet tegen wil komen tegen te komen is het wel natuurlijk ;). Een beetje telepathie is natuurlijk super handig voor een goede gastvrouw! Bovendien houdt een goede gastvrouw de deur wel in de gaten voor wie er binnen komt. Belangrijke mensen mag je niet missen natuurlijk ;) Dave een eng stalk type? Valt wel mee toch? Haha ik zal Peter niet teveel zielig laten, dat vind ik ook zielig haha!

@Bloodstreams, Dave kan best lief zijn, lees maar hieronder. Dat is best lief toch?


Ben benieuwd wat jullie ervan vinden! :D

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (10)

  • FearlessFire

    Nee ik ben dood heb het niet uitgehouden en nu heeft ie der ook niet verleid .. Dave je bent echt een hansworst!!

    9 jaar geleden
  • yourfriend

    Hmm om een of andere reden zijn mijn afgelopen 2 reacties niet aan gekomen:@

    Dus als nog gefeliciteerd!!!(yeah) Hoe oud ben je geworden??
    Op 1 april was ik 3 jaar samen met mijn vriend(H)

    En ik had willen zeggen dat ik zeker wist dat meneer sexy er ook zou zijn, want de naam van het bedrijf die het feest geeft(die mij nu even ontglipt) klonk echt als een soort cosmetica bedrijf, of meer iets als een bedrijf dat bodylotions en dergelijke verkoopt. Dus dan is het logisch dat een bedrijf als sun cosmetics ook uitgenodigd wordt.

    en het is wel voorspelbaar dat May langer bleef dan bedoelt was, zo is may gewoon.
    Niet dat je verhaal voorspelbaar wordt, alles behalve, maar wij leren May gewoon steeds beter kennen en dan zie je zo iets aan komen!

    Nu weet ik niks te voorspellen, behalve dan dat er een tijdsprong kom, naar de volgende ochtend, goh hahahah

    Snel verder

    9 jaar geleden
  • 3strawberry3

    Whaaaat! Ik was dit gaan lezen omdat deze story bij de top staat en hij is echt suuuuper goed! Je schrijft echt heel leuk en spannend :)
    Maaaar toen ik net door wou klikken stond er laatste hoofdstuk :( dus ik kan niet wachten op je volgende deeltje! :D

    9 jaar geleden
  • Bloodstreams

    HELP, DE ALARMBELLEN RINKELEN
    EMERGENCY EMERGENCY
    WEGKOMEN HIER
    ZO SNEL MOGELIJK
    HEEEEEEEELP






    STALKERALAAAAAAAAARM

    9 jaar geleden
  • Girlicious

    Hmm zo verrassend was het niet haha
    Hij is nog steeds een stalker. Zit er dalijk een belangrijke man een heel verhaal op te hangen aan Dave, heeft hij zn ogen en gedachten alleen maar op May gericht..
    Die stemmings wisselingen zijn zo irritant bij mannen...
    Tenminste, bij de mannen in de quizlet stories
    Het ene moment wil je ze slaan en daarna boos weglopen en vervolgend voel je je als pudding en loopt het kwijl eruit --> :9~
    Goedzo! Peter is net als RemcoRalf Kalf nog steeds een soort van schatje van me :)

    Kudo!
    Snel verder moppie!

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen