Foto bij ||34||

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (4)

  • Writex83

    Nou, je hebt het voor elkaar, Louis.
    Door jouw gedrag, hoe goed je het ook bedoelt, heb je Niall steeds van je afgezondert.
    Terwijl je hem wilt helpen maar aan de andere kant weet/ geloof je dat er iets is tussen
    Eleanor en Niall. Als jij je daar niet overheen zet, zal je niemand kunnen helpen.
    Wat dat betreft hou jij je er niet echt mee bezig? Zodra El er is, wil je leuke dingen doen.

    En het feit dat Harry en Niall goed overweg kunnen met elkaar, irriteert jou omdat je zelf Harry's
    aandacht wilt. Jij moet beter na gaan denken. Zeker voordat je iets zegt.

    xxx

    7 jaar geleden
  • cloudydays

    OMG snel verder!!!
    (:

    9 jaar geleden
  • Iluna

    Sta daar niet gewoon te staan, doe iets, bende sukkels!!!!! Aaaaah, ik zit hier mijn haar uit te trekken!
    GA HEM ZOEKEN EN VINDEN!!!!
    Sneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel verder!!!
    En nu ben ik trouwens wel heel benieuwd naar van wie die brief is, al denk ik ook van dat meisje...
    Dus nogmaals: Sneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel verder!!!
    xxx

    9 jaar geleden
  • NiallJamesPayne

    louis....

    Maar dus als ik het goed begrijp.. Heeft Harry Niall's iphone omdat harry die van hem niet kon vinden. Niall gooide hem toen zijn eigen iphone toe en verdween toen.. Right??

    MAAR HOE DURF JE NIALL WEG TE LATEN GAAN! IK KRUIP DOOR DEZE COMPUTER IN JOUW VERHAAL(OF JE HET NU WILT OF NIET) EN IK KOM PERSOONLIJK NAAR NIALL ZOEKEN.

    mijn instinct zegt dat die brief is van dat misterieuze meisje ofzo en ik denk dat er iets met haar is... dat ze zelfmoord heeft gepleegd ofzo.

    YOU BETTER POST SOON WITH THAT LETTER!

    X

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen