034.
SORRY SORRY SORRY
I'm so busy like fuck
I'm so busy like fuck
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (7)
Hi, dit hoofdstuk is 5 jaar geleden geactiveerd, dus ik weet niet of je deze reactie nog zal lezen... Vijf jaar geleden was ik niet zo vaak aanwezig op Quizlet omwille van mijn studies. Ik dacht altijd dat hoger onderwijs wel chill zou zijn in vergelijking met het secundair. Je hebt toch minder lessen en meer vrije tijd?! HAHA wat een mop! Absoluut niet dus. Je hele agenda staat vol deadlines, je vrienden eisen een plaatsje op in je agenda en dan moet je nog eens zorgen voor ontspanning...
4 jaar geledenDeze story stond een paar dagen geleden op de startpagina van Quizlet bij 'Populaire Creaties'. Het is nu zomervakantie en ik verveel me best wel omdat ik niets te doen heb als leerkracht en door corona mogen we niet afspreken met vrienden, dus lees ik veel verhalen op Q. In je spoiler schrijf je "het feit dat er van de 164 mensen die het vorige hoofdstuk gelezen hebben slechts 5 een reactie hebben geplaatst, is echt ontzettend demotiverend " Ik begrijp dit zo hard! Vroeger leken mensen veel vaker te reageren, misschien is het ook wel omdat er nu veel minder mensen zijn op Quizlet. Wanneer ik een hoofdstuk activeer hoop ik ook altijd op reacties omdat die je motiveren om verder te schrijven (en ze geven je het gevoel dat je niet voor jezelf aan het schrijven bent). Zelf begon ik 6-7 jaar geleden ook aan een fanfiction-story, maar die heb ik nooit kunnen afwerken door mijn studies en ook wel omdat ik op dat moment geen interesse meer had in One Direction. Nu neem ik de tijd om het verhaal toch nog af te werken en er zijn gelukkig nog mensen die het lezen.
Anyway, ik vind je story echt leuk en ga nu verder lezen.
Jaaa, ik vergeef je (:
9 jaar geledenX
Super leuk stukje!!
9 jaar geledenXx
Leuk stukje! Ik zet bijna nooit reacties neer, maar ik vind het een heel leuk verhaal, kop op!
9 jaar geledenxxx
snel verder!!!
9 jaar geleden