Foto bij ||32||

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (5)

  • Writex83

    Niall weet g*dverdomme ook niet wat hij wilt. Hij is compleet zichzelf kwijt aan het raken.

    En hoewel Louis een punt heeft, vergeet hij dat Eleanor Niall zelf apart nam om te praten.
    Maar daarna, om het armband verhaal geloofwaardig te maken, zou ze kunnen zeggen dat ze een
    simpele armband gezien heeft, heeft dit aan Niall laten zien en hij gaf haar geld om dat ding te kopen.
    Anders wel met het excuus (tegen Louis) dat ze al bezig is voor 'thanksgiving' of zijn verjaardag.
    Dan houdt Louis zijn mond wel. Waarom hebben ze dit dan niet voorzien??
    Maar ehm, bedankt eikel, door jou zal Niall nog meer in zichzelf keren en nog minder actief zijn.
    Op deze manier blijft er niks over van zijn zelfvertrouwen en zijn minderwaardigheidscomlex wordt alleen
    maar erger. Kijk maar naar hoe Niall zich voelt als hij zich moet omkleden waar de anderen bij zijn.

    Hoe moeilijk is het anders ook om te zeggen dat ze moeilijk zelf kunnen gaan shoppen?
    Ze hebben dan 4 bodyguards (per persoon) nodig om de fans op een afstandje te houden zodat ze nog van het
    shoppen kunnen genieten. De meiden hebben daar minder last van.

    xxx

    7 jaar geleden
  • cloudydays

    Niet saai!!!
    En ik vind Niall zo zielig....

    9 jaar geleden
  • NiallJamesPayne

    OMFG LOUIS CALM DOWN BRROOO

    en stel je voor niall in bandanas. Ik bedoel ze staan Liam al zo hemels. Laat staan hoe ze niall staan.

    Niall lieverd je valt helemaal niemand lastig echt niet.

    OH GOD JA ZAYN GAAT WEG BIJ ONE DIRECTION. THE END OF MY LIFE IS THERE. ik kon gisteren alleen maar huilen huilen en nog eens huilen.

    En tja bekender worden.. Spotlight zou ik zeggen zo ben ik ook meer abo's gaan krijgen maar sinds dat je geen credits meer kan kopen ovet de sms.. Zit dat er ook niet in.
    Hmm wat je ook nog kunt doen is awesome mensen stalken en hun reclame blogs vol spammen met berichten.

    Oh god ik besef me nu pas dat amazayn nu niet meer kan. Het kan wel maar hij zot niet meet in 1d. Toch vind ik het raar vinden dat de rest van de guys op twitter nog niet echts iets erover gezegd heeft. Alleen Louis en niall geloof ik over de moeilijke tijd maar niet echt iets over ja over Zayn ofzo. Ik weet niet maar dat vind ik gewoon raar.

    OMFG HAD JE DIE VIDEO VAN HARRY GEZIEN TOEN IE MOEST HUILEN?!?? ZOO ZIELIG. toen ik die gisteren zag moest ik jog harder huilen dan dat ik al deed...

    Dot wordt te lang

    X

    9 jaar geleden
  • natuurix

    snel verder
    En saai vind ik het (nog) niet

    9 jaar geleden
  • Iluna

    Oh, Louis, dat is niet zo lief!! (N)
    En nee, natuurlijk is het niet saai! Love your story! :)
    Inderdaad, ik ben echt geschrokken van al dat nieuws! Zeker van Zayn die uit 1D stapt, ik kon het eerst echt niet geloven, al begrijp ik wel dat al die stress en drukte soms te veel kan worden...
    Maar ik ga hem echt heel hard missen, net als Elounor!
    xxx

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen