Foto bij Recognition - 14

@girlicious, ik vind hem ook heerlijk, ondanks zijn gedrag. Je weet gewoon dat hij lekker is haha! Sexy mag wel denk ik ;) Ach de baas betaald he, niet May :p Oké oké, misschien een beetje sletterig dan ;)

@yourfriend, hij is ook wel een beetje een egoïstische zak, maar stiekem staat het hem wel, vind je niet?

@Dullahan, Ah wat leuk dat je ook leest! Welkom welkom! Ben benieuwd wat je ervan vindt! :)

Veel lees plezier! Let me know what you guys think! :D

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (6)

  • Luckey

    Het word heel druk
    ze red het wel
    En krijg ze meer afspraakjes met mr sex en wel nu
    Snel verder please

    9 jaar geleden
  • magiclove

    snel verder
    echt een leuk verhaal!

    9 jaar geleden
  • FearlessFire

    Oh god, net je verhaal gevonden en ik ben nu al verslaafd.

    Dave doet zn naam eer aan joh, wat een klotehommel.

    9 jaar geleden
  • Minami_5th

    Hmmmmmmm.... lekker spannend al :D
    Ik vind t wel jammer dat ik telkens moet wachten :( vind t zoo leuk!!!!

    Geef je een kudoooooo

    9 jaar geleden
  • yourfriend

    Ja het staat hem zeker!!!
    Ik zag gisteren in de stad een reclame voor een nieuw sportmerk: there will be haters
    Ik moest meteen aan May denken hahah

    Peter begint echt een plekje in mijn hart te krijgen ik zou bijna zeggen dat May better met Peter kan gaan, hij zal lief voor der zijn terwijl meneer Sexy (ik ben het eens met girlicious, dit is een goede bijnaam)haar nog wel even aan het lijntje zal houden.
    Maar Peter zal wel net iets te jong zijn, hij is een stagair terwijl May l een redelijke carïere heeft.

    Snel verder!!

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen