Foto bij I fell for you ~217~

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (8)

  • Histoire

    Ik vind het toch wel een beetje Severus zijn eigen schuld hoor. Hij moest er maar niet bij gegaan zijn. Er zijn inderdaad wel verstandige omstandigheden van een moeilijke jeugd, maar dat is nooit een excuus. Hij is nog altijd verantwoordelijk voor zijn eigen daden. Maar goed, ze heeft wel een punt dat Severus wel een personage is die respect verdient voor zijn dapperheid en zijn veranderen van kant en het feit dat hij zijn leven opgegeven heeft voor dat van vele anderen. Dus hij verdient Jessica zeker weten wel.

    7 jaar geleden
  • Assietje

    Ik snap niet hoe mensen dit niet meer willen lezen.. WHY?!

    En ja inderdaad ik was een tijdje niet echt meer heeel veel online en had net ook bijna 70 ongelezen berichten, maaaar ik ben weer aan het inhalen!!

    Xx

    8 jaar geleden
  • Rhovaneth

    Yeah Michel is er! Mijn abo raak je zeker niet kwijt hoor :$ alleen heb ik wat weinig tijd om te lezen de laatste tijd. Geweldig geschreven weer, en snel verder!

    8 jaar geleden
  • EvilDaughter

    Tja, engels vind ik vervelend om te lezen, maar Duits is makkelijk :)
    Een klein voordeel als je een halve fries bent :)

    Jeeeej, Michel is terug!! En Severus slaapt gewoon lekker rustig :)

    8 jaar geleden
  • Tyche_

    Top verhaal!

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen