Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (4)

  • Wolflover_

    lovr

    6 jaar geleden
  • LadySansa

    aa jekkie toets week gelukkig heb ik daar nooit last van gehad :p

    dank je wel voor het compliment hah. je verhaal gwn te leuk om niet te reageren op je hoofstukken :)

    ik heb nog wel een paar iedeetjes :p

    zoals je in het begin beschreef moest ze de tafel afruimen na het eten, je kan als het ware in je verhaal haar de slaaf laten worden. huis tuin en keuken slaafje. dat ze haar als het ware uitbuiten.

    je kan haar ook bijvoorbeeld ernstig ziek laten worden BV dat ze iets verkeerd heeft gegeten.

    of dat er in de krant een artikel komt te staan dat de politie de zoektocht heeft opgeven IVM te weinig sporen of getuige en dat er miss een kans bestaat dat ze niet meer leeft.

    of dat er vrienden van de jongens langs komen op een avond en wel geinterseerd zijn in jennifer en haar willen hebben (duivel)

    genoeg ideeen ? :$

    kan niet wachten tot het volgende hoofstukkie :$ snel verder. hij is goed haha

    9 jaar geleden
  • fultimefangirlx

    Snel verdhur! <3 Spannend

    9 jaar geleden
  • Badland

    Grrr toetsweek, dat is herkenbaar! Ik heb hem over twee weken, maar dan wel met hele moeilijke toetsen. (huil)
    Momenteel ben ik ook een beetje inspiratieloos, maar als me iets te binnen schiet meld ik je het!

    Leuk verhaal en snel verder xxx

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen