Foto bij Q&A

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (3)

  • Writex83

    Zelfs met de Q&A kan je goed door laten schemeren dat Niall onzeker is, zich schaamt, maar afvallen is
    iets dat met je mentale toestand te maken heeft. Elke actie heeft een reactie.
    Er is iets met Niall in het verleden gebeurd waardoor hij zich zo gedraagd. Haal dat naar boven en
    je zal verbaasd zijn hoe snel hij kan herstellen als hij dat eenmaal geaccepteerd heeft/ er iets aan doet.

    Dan hebben we nog Zayn, die stopt alles weg en ontkent dat hij gevoelens heeft voor Niall.
    Waar hij zeker anders wel van geniet is dat hij de macht heeft over hem en daar maakt
    hij gebruik van. Maar hij houdt Niall zeker aan het lijntje en wat nog erger is, is dat Niall dit toe laat.
    Hij wilt aan het lijntje gehouden worden omdat het de enige manier is om bij Zayn te kunnen zijn.

    xxx

    7 jaar geleden
  • Iluna

    Oooooh, hahaha, wat een leuke Q&A!!
    Ik had niet verwacht dat ik een positief antwoord op mijn huwelijksaanzoek zou krijgen! ;)
    Maar echt leuke antwoorden, meid! En ja, alles is heel duidelijk, hoor!
    Leuke bucket list, trouwens! Ik hoop dat je er nog in slaagt alles te doen!
    xxx

    9 jaar geleden
  • NiallJamesPayne

    NIALL JAMES HORAN NATUURLIJK HEN IK JOU VAAK GENOEG BEKEKEN... JA HANGT IN MIJN KAMER. OP IEDER BESCHIKBAAR PLEKJE!!
    GAST JE BENT PERFECT. WACHT IK KOM NAAR JE TOE MET EEN PERMANENTE STIFT EN SCHRIJF 'PERFECT' OP JE VOORHOOFD :)
    Hopelijk snap je dan wat ik bedoel.

    EN JE BENT NIET DDDIIIIIHHHIIIIIIKKKKKK

    X

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen