Foto bij Voetballen ...

sorry dat het zo lang duurde maar vanddaag komen er denk ik twee

Samen met Lucas kom ik op het voetbalveld aan. Jelle, Sven, Jos en Diego zijn er al, ook staan er al een paar jongens uit mijn team bij. Maar daar ben ik niet echt bevriend mee. Samen schieten we wat in en dan zien we Rosa aan komen, "Jongens, Jongens!" roept ze hijgend, "kom eens hier!" We rennen allemaal op een drafje naar haar toe, meestal heeft ze wel wat bijzonders te vertellen. "Wat is er?" roepen we allemaal door elkaar heen. "Nou.." begint ze, "Ik reed langs het parkje en daar stonden die rot jongens van Olympia mij op te wachten." We staan allemaal met open mond te kijken, Olympia is de andere voetbalclub in de stad alleen zijn er jongens die Rosa lastig vallen. Oké, ze ziet er ongelofelijk lekker uit. Dat geef ik toe, maar daarvoor hoeven de jongens haar toch niet lastig te vallen. Rosa is een meid, die voor voetbal leeft. En gek genoeg besteedt ze bijna geen aandacht aan haar uiterlijk, niemand snapt dan ook waarom ze er altijd goed uitziet. "Wat deden ze toen?" vraagt Justin. "Nou.. ze sleurde me van mijn fiets en douwde mij op de grond." "Dat meen je niet!! Kom we gaan ze pakken." roept Diego. "Rustig nou.." zegt Rosa. "Laat me nou eerst even uitpraten.. Toen ik vroeg waarom ze mij altijd moeten hebben zeiden ze: 'Nou kijk, je bent lekker. Maar je speelt wel voor de verkeerde ploeg. Wat wij dus wouden zeggen was dat je bij ons moet komen voetballen.' Toen ben ik boos geworden en heb ik geroepen dat ze eerst maar eens manieren moesten krijgen. Want zoiets vraag je niet zo. En dat ik mijn ploeg nooit in de steek zou laten." Daarop beginnen we met zijn alle te juichen, en ik omhelsde haar. Ze bloosde en gooide haar haren naar achter. Onze trainster komt aan en zegt: "Ja jongens, ophouden. En Daan laat Rosa los, we mogen ons geheime wapen niet laten in verlegenheid brengen. Door jouw charmante daden." De jongens beginnen allemaal te joelen en te fluiten. Rosa en ik worden roder dat dat we al waren. Tenminste dat van Rosa zie ik en dat van mij voel ik. Ik kan wel door de grond zakken... De enige die weet dat ik Rosa leuk vind is Diego. En daar blijft het bij.. Want zij vind mij sowieso nooit leuk. "Ja, beginnen jongens en Rosa!" riep onze trainster en we beginnen met de warming-up.
De training is om zes uur afgelopen, Rosa en ik fietsen samen naar huis. 's avonds keek ik nog effe tv en leerde een vet moeilijke repetitie. daarna ging ik slapen.

Reageer (2)

  • xHoney

    Noah.. kutjoch! Ik wil je best helpen maar nadat ik heb geschreven heb je het facking afgeraffeld !!

    1 decennium geleden
  • Saranghaee

    leuk :D
    snel verder!! ^^

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen