Foto bij Protection 048

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (8)

  • lashtonisbae

    Ben benieuwd! Ben ik de enige die hoopt dat se niet bij elkaar komen? Aha ik hoe ni zomvan cliché dingen

    9 jaar geleden
  • jolientje432

    Is graag gedaan xx
    Ik hoop dat Louis een goed plan vind om cam terug te krijgen;)
    Weer een geweldig stukje xx
    Snel verder xx

    9 jaar geleden
  • Shanx_x

    Hahaha ja mijn vakantie in Duitsland was leuk maar koud. Ik heb zelfs door al sneeuw die er lag een sneeuwpop kunnen maken. Nou eigenlijk werd het geen sneeuwpop maar een sneeuw-eend. Vraag me niet hoe we er op zijn gekomen. Hij was zelfs zo stevig dat mijn zusje er op kon zitten.En het was een grappig gezicht. Ik heb zelf ook voor de openhaard gezeten en idd ook met warme chocolademelk maar dan wel met slagroom. Helaas is de vakantie voor bij en school weer begonnen. En het stukje is weer heel lief. Vooral wat Louis er allemaal voor doet om haar aandacht te krijgen. Ik hoop wel dat Cam weer voor louis gaat werken maar of dat gebeurd. Alleen jij weet dat :). En hoe was jouw vakantie?

    9 jaar geleden
  • Parawhore

    DANKJEWEL! JE BENT INDERDAAD DE EERSTE! =D
    Maar toch vind ik het niet lief van je dat je Camilla terug op missie hebt laten gaan.
    Ookal is het zo ontzettend schattig dat Louis haar littekens kust en zo bezorgd is om haar.
    Dus misschien kan ik je het wel vergeven.

    SNEL VERDER ALSJEBLIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEFT

    9 jaar geleden
  • Wyrden

    Kudo.

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen