Ik wil even iedereen bedanken voor de reacties op de mededeling, ze hebben me echt geholpen. Het was ook helemaal niet mijn bedoeling geweest om ze af te kraken, mijn excuses als dit zo wel is overgekomen.
Althans blijf ik wel verder gaan en hier is de volgende Imagine! Bedankt voor het aanvragen en laat je fantasie maar weer lekker gaan.
Groetjes Greenbean.

(Y/N): I can't take it anymore! I'm definitely nobody for him and I'm constantly gasping whenever i see him. My heart races everytime when I hear his voice and I don't even know why. He never looked at me before.
Drew: Maybe I have some reasons for that. I... I just didn't want to look like a fool. I mean, I really tried to talk to you, but every time I chickened out. And I didn't wanted to look like a freak when I would stare at you all day long. It would probaply scare you to dead...

Reageer (5)

  • Alpha_twins

    Ahww deze is echt zo schattig

    9 jaar geleden
  • Schack

    Aaaahw, deze is zo schattig! Meh, stiekem is dit de reden dat geen enkele jongen ooit naar mij kijkt. (A)

    9 jaar geleden
  • 160917

    Oooooh

    9 jaar geleden
  • Kjalaney

    Je kan me wegdragen. Dit is zo ontzettend lief en cute en schattig en die gif is een van mn faves en omg. Agdjdkld. Ik wou dat dit echt was, meh. HAHAHA.

    9 jaar geleden
  • Caramelpopcorn

    How cute!
    Hij is zoo knaapppp!
    Maarja, je imagine's zijn gewoon geweldig!
    Ik hoop dat die van mij (mijn tweede alweer, tja ik ben obsessed..) snel komt :D

    kusknuffelsmaksmak
    Prilla.

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen