I fell for you ~211~
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (7)
Ik ben eindelijk weer bijgelezen, dit verhaal is mijn favoriete.
8 jaar geledenAlvast fijne feestdagen een goede jaarwisseling!
8 jaar geledenDit verhaal is trouwens uiterst interessant aan de ontbijttafel, waar ik dit momenteel zit te lezen.
Best wel ernstig...
Maar zo mooi!
Ik ga snel even nog Jessica's POV aflezen.
Xoxo
haha oei, ik ben 22, oud ik weet het ;p
8 jaar geledenik ga vooral veel blokken want helaas heb ik examens
De 24e ga ik bij mijn vriend zijn familie vieren en de 25e bij mijn familie (:
Dan is het ook pakjestijd (:
Fijne Kerst alvast!
Snel verder
Pfoe, lang niet online geweest. Iedereen met die super lange reacties, kom ik aan met m'n korte berichtje.
8 jaar geledenEerst het hoofdstuk; top geschreven, ik ben echt benieuwd welke herinneringen Sev gaat laten zien! Ik vind ze nog steeds schattig samen
Over kerst; jij ook alvast een fijne kerst. Ik ga eerste kerstdag gourmetten met mijn grootouders en oom, tante en neefje, en verder weet ik het niet
Ik ben trouwens 15, aangezien iedereen het daarover had
Tijdje niet gereageerd.... Ughhh veel te veel huiswerk geven die docenten ook op, zelfs huiswerk voor na de vakantie...
8 jaar geledenHet is best wel stom dat Sev en Jes er allebei zo mee zitten, ik gun ze ook gewoon een mooi leven! Niet met angst en al dat soort dingen...
ik ben weer vaag (:
Met kerst ga ik bijna hetzelfde doen als jou, hahaha, 1e kerstdag gourmetten en 2e kerstdag eten bij de oom en tante van mijn vader...
Best wel stom dat er nog geen sneeuw is. En of dat nog komt? ME WANT SNOW!!! (Nee niet president snow uit de hunger games )