De nacht valt en de slechteriken keren weer terug naar hun verduisterde café. Met een borrel vieren ze dood van een onschuldige goeierik van deze middag – en zij zijn ongeschonden door de stemronde heen gekomen. De stemming zit er goed in en ze besluiten opnieuw iemand van het leven te beroven. Een van hen maakt zich los en laat zich door zijn gevoel leiden. Hij forceert de deur in een van de woningen bij het grote meer moeiteloos en sluipt naar binnen. Zijn mes glanst in het maanlicht als hij deze trekt en in het lichaam van Emison laat neerkomen. Bloed gutst naar buiten en bezorgt een krankzinnige grijns op het gezicht van de boosdoener. Het lichaam van Emison verandert zoals die van zijn voorgangers en als de slechterik ziet wie het is, kan hij zijn geluk niet op.Emison was…





Aan de andere kant van de stad keek ook Malificent met een zelfgenoegzaam glimlachje uit het raam. 'Ik zal ook mijn bijdrage leveren. Morgen zullen de lippen van Kaj verzegeld zijn!'

Reageer (5)

  • Naird

    De ziener is dood, omg

    9 jaar geleden
  • Baudelaire

    Ik weet niet of je me deze informatie wel mag geven Evi .. after all you're supposed to be quiet haha

    9 jaar geleden
  • Imladris

    Oh noes, micky mouse (no_chears)

    9 jaar geleden
  • Blaeu

    Als je de afbeelding opent op een nieuw tabblad kan je de foto wel zien. Ze was mickey mouse :/ dus die zijn we kwijt.

    9 jaar geleden
  • Baudelaire

    Het plaatje doet het niet (cat)

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen