Foto bij 070.

Heeey,
Sorry voor de niet updating de afgelopen dagen. Ik (Reading) heb m'n teen gebroken en YourWay had het erg druk met haar werk! Plus het feit dat er iemand ons verhaal op Wattpad had gezet, claiming it as their own. Gelukkig is Undercover at Nando's nu van Wattpad afgehaald :)
Here ya go.
xx Reading

PS. Het is nog steeds aan tussen Liam en Danielle in het verhaal.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (4)

  • GirlAlmighty

    Haha is goed
    v

    9 jaar geleden
  • YourWay

    Sorry dat jullie nu nogmaals een bericht krijgen dat dit hoofsstuk is geactiveerd, maar dacht dat er een enorme fout in stond, wat achteraf niet zo bleek te zijn. Dus had het snel geinactiveerd.

    9 jaar geleden
  • GirlAlmighty

    Echt gemeen dat iemand jullie verhaal heeft gestolen! Gelukkig is het inmiddels van Wattpad afgehaald. Dit soort dingen zijn echt gewoon zielig. Dat jij nou geen talent hebt, betekent niet dat je iemand anders' verhaal moet stelen. Vraag dan tenminste of het mag en zeg eerlijk dat je het niet zelf hebt geschreven! Zo, ik liet me ff gaan.

    Verder vind ik het echt sad dat Niall weg is nu.

    Bye xx

    9 jaar geleden
  • DreamyHoran

    Ahww. ):
    Snel verder!
    X
    Ps. Beterschap met je teen!

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen