Ik blijf het moeilijk vinden om hoofdstukken als deze te schrijven,
dus tips zijn meer dan welkom! (':
Mag ik jullie trouwens om hulp vragen?
Ik moet, samen met een vriendin, een soort enquête uitvoeren voor school.
Als jullie hem willen invullen, kan je hem hier vinden.
Het is best een gevoelig onderwerp, dus als je het liever niet doet, geen probleem (:
Alvast dankjewel!
P.S. We zijn Limburgs kampioen handbal geworden, weyhey! c:
P.P.S. Luister naar dit liedje tijdens het lezen (:
Liefs,
Horlinson
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Ik vind smut niet altijd even leuk omdat het vaak hetzelfde smerige. riedeltje is maar DIT WAS ZO GOED. Ik ben zo verliefd op jouw schrijfstijl, je zou een koe kunnen beschrijven en ik zou het nog als de hartjesogen-emoji lezen.
En Louis, wanneer ga je Mary vertellen dat je dit allang niet meer als werk ziet want let's be honest. En Mary, zie je nu eindelijk in dat Louis veeeeeel beter is dan Ash. En Ash, WANNEER DONDER JE OP?
Reageer (24)
jij verdient een award, wow dit is echt zo goed. Meestal word het zo duidelijk en hard opgeschreven en dit was subtiel en gewoon super goed. Wauw
9 jaar geledenJesus dit is echt gewoon een van de best geschreven smut ooit. Het is niet te expliciet, en daar ben ik een enorme fan van.
9 jaar geledenEcht, wauw.
Btw ; gefeliciteerd met de overwinning! & ik ga de enquête invullen (:
Ik vind smut niet altijd even leuk omdat het vaak hetzelfde smerige. riedeltje is maar DIT WAS ZO GOED. Ik ben zo verliefd op jouw schrijfstijl, je zou een koe kunnen beschrijven en ik zou het nog als de hartjesogen-emoji lezen.
9 jaar geledenEn Louis, wanneer ga je Mary vertellen dat je dit allang niet meer als werk ziet want let's be honest. En Mary, zie je nu eindelijk in dat Louis veeeeeel beter is dan Ash. En Ash, WANNEER DONDER JE OP?
Dat was het hahahaha
Il hoop dat dit langzaam een doorslag geeft in hun gevoelens naar elkaar toe. Xd
9 jaar geledenWow super mooi stukje!
9 jaar geleden