*Jack Sparrow face because of title* I couldn't resist, mate.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (1)

  • LeaFlammae

    AAAH Angel Heaaart! : D *takes a moment to fangirl over episode*
    *Keert weer terug naar jouw verhaal*

    Omg Amriël en Balthazar zijn zulke cuties. Haar vleugels laten hem niet gaan <3 Ik ben blij dat Amriël er zo chill over is, het helpt waarschijnlijk dat Balthazar's uitleg zo adorable is hahaha. & then depressing conversation :cc Ik vergeet soms om me druk te maken over wat er met engelen gebeurt als ze doodgaan omdat Cas elke keer weer terugkomt haha, maar het is best wel akelig om te bedenken dat ze gewoon.. verdwijnen... Hoewel het ergens ook wel logisch is omdat ze eigenlijk niet bedoeld zijn om een eigen 'leven' te hebben, waardoor ze ook geen hele specifieke persoonlijkheid krijgen, op een paar uitzonderingen na?? Idk angel stuff is complicated. Maar natuurlijk is het ook helemaal niet de bedoeling dat een engel doodgaat aangezien dat basically alleen door een andere engel gedaan kan worden, and that means trouble :p Dus het is logisch dat god niet heel diep heeft nagedacht over een afterlife voor hen haha.

    ANYWAY back to the point. Ik moest echt lachen om dat 'when two angels love eachother very much' because like..... that sounds like The Talk hahaha :p *awkward silence follows* Sukkel <3

    WHOO Amriël leert vliegen!!! Ah, is het niet allemaal onze droom om te ontdekken dat we stiekem deels engel zijn en vleugels tevoorschijn kunnen toveren wanneer we dat willen?? *kijkt dromerig naar de lucht*

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen