Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (4)

  • EvilDaughter

    Leuk! Vlug verder

    9 jaar geleden
  • QueenOfEmerald

    Hoe blij ze nu ook met hun wapens zijn, ze kunnen net zo goed met hun blote handen de draak bevechten. Ze zullen nooit door het drakenpantser heen komen.
    door het pantser komen ze misschien niet, maar je kan hem wel ergens anders raken om hem te doden

    9 jaar geleden
  • Kauwgomjunky

    super snel verder Xx

    9 jaar geleden
  • Vega

    Ik wil het liefst nog een enorm lange reactie geven maar daar heb ik helaas geen tijd meer voor dus dit is een iets snellere reactie.

    Je kunt alles tegen me zeggen. Dat weet je toch?’
    Aimee antwoordt niet. Ze kan niet alles zeggen. Verre van dat…

    Zo wordt het niet echt een goede relatie ...........

    ‘Volgens mij valt het wel mee hoe goed jullie erover na hebben gedacht. Als ik de verhalen moet geloven, staat het zoeken van de Arkensteen gelijk aan het zoeken naar een speld in een hooiberg.’

    Volgens mij heeft iemand een punt hier.

    ‘Gandalf vertrouwde op Bilbo en dus doen wij dat ook.’

    Weet hij nog niet dat Bilbo hun "verraden" zou hebben?

    Nog een laatste:

    Blijkbaar is Fíli gespannener dan hij wil toegeven en hij lijkt zich langzaam te realiseren dat hij het bevel voert zolang zijn oom dat niet kan doen. Opeens moet hij over het lot van zijn broer en vrienden besluiten en ze kan zich voorstellen dat hij nog niet klaar is voor zo een verantwoordelijkheid.

    Dat zou ik echt nooit willen, zeker niet over zo iets belangrijks. Ik zou waarschijnlijk alles verpesten.

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen