Hallo lieve lezers!

Wees maar niet bang ik ga niet stoppen met dit verhaal.
Ik wilde gewoon even uitleggen waarom ik zo weinig schrijf:

Ten eerste heb ik het heel erg druk met school. Ik zit nu in mijn examenjaar en het is allemaal gewoon veel.
Ik wil echt voor dit verhaal schrijven maar ik heb er vaak niet de tijd voor.

Ten tweede ben ik vaak bezig met andere dingen als ik wel tijd heb.
Ik ben vaak aan het tekenen en ik lees de laatste tijd ook best veel.
Ik had nog beloofd om mijn tekeningen te laten zien dus klik hier om ze te bekijken.
Ik heb geen volgers maar dat komt omdat ik het hier speciaal voor heb aangemaakt, dus als je wilt mag je mij volgen.

Ten derde heb ik het probleem dat ik soms helemaal geen inspiratie heb om te schrijven.
Ik zit soms een uur naar mijn scherm te staren en na dat uur heb ik geen letter getypt.
Het gaat allemaal dus best wel langzaam, dus als ik een stukje heb geschreven dan heb ik daar heel lang over gedaan.
Dat is natuurlijk super irritant want ik weet wel hoe het allemaal moet gaan lopen alleen ik krijg het niet op papier.

Nou dat was het wel een beetje.
Het spijt me dus als het heel lang duurt voordat ik weer wat activeer.

Ik ben wel benieuwd hoe het met jullie gaat. Waar zijn jullie zoal mee bezig?
En hebben jullie nog leuke verhalen die ik moet lezen?

Jullie zien het vanzelf wel weer als er weer een stukje opstaat.

Xx,
Storiesxx3 aka Chelsea

Reageer (1)

  • Girlicious

    Heeyy wijffie
    Rustig aan met schrijven hoor
    Ik weet precies wat je doormaakt..
    Neem alle tijd die je nodig hebt
    Mijn abo blijft sowieso staan.!
    Ikzelf ben ook veel aan het lezen maar ik heb sinds kort een nieuwe story die nu al 16 abos heeft en waar jij er echt ook een van moet worden haha
    Het gaat over probleem jongeren die in een kostschool komen waarin je meeleest hoe ze daar hun leiden met regels en nieuwe mensen enzo

    Linkje: http://www.quizlet.nl/stories/147052/lights-academie-beste-kostschool-van-het-land/

    Verder doe ik ook niet zoveel
    Ben erg benieuwd hoe deze story af gaat lopen
    Beter blijft Aimee nu trouw aan Peter en vergeet ze Charlie lekker.
    Tis tijd voor mini Petertjes!!! (baby)

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen