Beste reacties ever :') We love you guys.
We zijn van plan om het helemaal af te schrijven!
Hierbij een soort van korte samenvatting:
Het gaat basically over het drama tussen Elise, Harry en Niall. Harry was zijn geheugen kwijt en dacht dat Elise zijn (overleden) vriendin Emily was. Elise moest voor Harry toneelspelen, terwijl ze een relatie had met Niall. Toen had Elise seks met Harry en nu is ze zwanger, iets wat Niall Harry niet in dank af neemt. Harry heeft zijn geheugen ondertussen weer terug en is kapot van het feit wat er met hem en Elise en Emily is gebeurd. In het op één laatste hoofdstuk (tot nu toe) kwam Harry naar Elise toe en had een breakdown, in het laatste hoofdstuk kwam Harry op bezoek om naar het graf van Emily te gaan, zodat hij het kan afsluiten.
Hopelijk is het zo wat duidelijker!
xx Reading

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (2)

  • GirlAlmighty

    Arme Haz! Ik wist het verhaal wel weer ongeveer, maar ik wist niet meer dat Elise erachter was gekomen dat zij en Emily halfzusjes waren, dus fijn dat dat even gezegd geschreven getypt werd!

    Verderrrrrrr
    Xxx

    9 jaar geleden
  • Gonenow

    Oké, ik ben weer zo een sukkel die dit opmerkt maar branden die bloemen niet af als de kaars nog aan staat o:
    Never mind :')
    Harry is zo zielig :( Hij moet snel weer blij worden.
    Snel veder xx

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen