Foto bij Einde vriendschap?

Dit is Sascha

Sascha's PointOfView:
Vanwaar haalde ze het? Verliefd worden op Justin Bieber? Och komaan! Hij is een mannetje van 15 dat toevallig volgens Usher goed kan zingen. En oké, hij is knap. Maar moet daarom de hele wereldbevolking verliefd op hem zijn? Nou ja, als ik moet toegeven, ik ben ook wel even verliefd op hem geweest. Maar dat is over, oké? Hij heeft het totaal verpest met zijn crush op Selena Gomez. Maar bij Chloë is het duidelijk nog niet verpest. Ik probeerde haar gewoon te helpen door te zeggen dat hij nooit op haar zou vallen. Dat was misschien niet zo tactvol, maar wat moest ik dan doen? Straks ging ze hem opzoeken in Stratford of Atlanta! Nee. Ik was er zeker van dat ik mijn best had gedaan om mijn vriendin uit een hopeloze verliefdheid te redden.
Maar waarom voelde ik me er dan niet goed bij? Ze had me dit weekend geen ene keer gesmst. Hoewel ik haar meer dan 20 berichtjes had gestuurd. Ze had ook niet gevraagd of ik meekwam naar de fotoshoot, hoewel ze dat anders altijd deed.
Ik denk dat ze dit keer echt boos was. En dat werd ook meteen duidelijk toen ik maandagmorgen een berichtje kreeg 'Ga al ma nr school. Kben 'n beetj laat.' Dat was duidelijk. Ze wilde niet met me naar school lopen. Dat kon ze ook gewoon zeggen, hoor.
Toen ik op school kwam was ze er nog niet. Toen de bel ging was ze er nóg niet. Wat raar. Normaal was ze altijd op tijd. Toen we al zo'n 5 min. in de klas zaten, kwam ze binnen.
'Mevr. Dellens, u bent te laat. Ik geef u nu een briefje en u gaat dat straks afgeven,'zei mr. Siks tegen haar.
Ze werd rood, terwijl heel de klas naar haar keek, maar knikte.
Ik lachte zo stil mogelijk, maar omdat ik op de eerste rij zat, hoorde Chloë het en ze wierp me een boze blik toe. Je weet wel, die blikken waarvan ze zeggen dat ze kunnen doden. Nou doden kunnen ze niet, maar ze zijn wel gevaarlijk, dat kan ik je wel zeggen.
Ik rolde met mijn ogen naar haar, en had het gevoel dat ik hiermee onze vriendschap beëindigde...

Reageer (9)

  • LotteEijg

    Weetjee ik ga even een leuke reactie zetten:
    IK HOU VAN DIT VERHAAL
    dit word al de 5e keer dat ik m lees ofzoo
    want dit was mijn eerste verhaal waardoor ik op quizlet kwam.
    enn dit is gewoon het beste Jb verhaal van allen jb verhalen.
    datjullie het even weten.
    LOVEITT

    1 decennium geleden
  • DancingBunny

    neeee 17

    1 decennium geleden
  • TwillightFan

    jb is 16!!!(flower)

    1 decennium geleden
  • invisible14

    Woow inderdaad, ze lijkt wel 30!!
    Doe anders Selena Comez ofzo.
    Hoe dan ook, leuk verhaal!

    1 decennium geleden
  • BeProud

    einde vriendschap nietz eggen ik ga door lezen

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen