Foto bij Chapter 1.2

Hiii,

OMYGOSH. 11 ABO'S. WHAT HAPPENED? Omfg. (En ik fangirl omdat een van mijn favoriete Q-schrijvers een abo op deze story heeft. Ahhh!
Ik huil. Vanwege het liedje Jealours by Labrinth. What even? Hahah zo emotioneel vandaag. Don't judgde meh! :p
Oeh, ik heb met een van mijn vriendinnen dit: Donut Bee (een bij dus lol) Mad, in plaats van don't be mad. Gewoon, omdat het leuk is, hehe. (Ik heb geen idee waarom ik heb besloten jullie dat te vertellen. Ik ben gewoon... tja, mezelf denk ik. XD)
Serieus, ik zou willen dat een van jullie hierheen kon komen (niemand is nu online, en willen jullie dat sowieso? Wahah) omdat ik me echt dood verveel. Ik ben home alone, en dat vind ik sowieso al nooit leuk. Maar nu de hele dag lang. Ughhh.
Maar het positieve is dat ik in ieder geval kan schrijven! Heb nu net dit stuk af, en vanavond/straks ga ik proberen er wel TWEE stukken bij te schrijven. Wat niet meevalt, want op papier lijkt het altijd alsof je meer hebt dan je werkelijk hebt, en ik wil toch echt hoofdstukken van ongeveer 900-1000 worden, lol. (Ik weet niet eens hoeveel dit er gaan zijn)
OMYGOSH IK PRAAT WEER EENS VEEL TE VEEL. SORRY. I'LL SHUT UP NOW (;

Love you so much, stay awesome.
And remember: A girl's best make-up is a smile. Trust me. It looks good on you. (:
xx

Wanneer ik bijna de moed opgeef, zie ik opeens een normale reactie. Blij doe ik een dansje om mijn tuinstoel heen, wat vreemde blikken oplevert van de vogels om me heen.

Hi, I'm a boy who wants to have a NORMAL converstation. My Kikname is: AshBoo07. PS: Apparently, I like penguins. I had no idea I liked penguins... :p

Ik glimlach breed bij het zien van de PS. Ongeduldig wachtend tot de app eindelijk is geladen, heb ik in mijn hoofd al een compleet idee van hoe het gesprek zal gaan verlopen. Het gesprek in mijn hoofd lijkt natuurlijk absoluut niet hoe het in het echt gaat verlopen, aangezien het zo'n soort gesprek is als je in films ziet en in boeken leest, romantisch en grappig. Wat dus absoluut niet realistisch is.
Zoals altijd, maak ik de frustraties mee van het vinden van een perfecte gebruikersnaam, en er daarna achter te komen dat iemand anders hem al in gebruik heeft. En als je dat meerdere keren achter elkaar mee maakt, heeft dat echt een goede invloed op je humeur. Uiteindelijk, hoe cliché, kies ik voor CatBoo17, omdat ik werkelijk geen inspiratie meer overhad om een fatsoenlijke gebruikersnaam te bedenken.
Ook de simpele taak om iemand te vinden op Kik, is een hele opgave. Het kost me een hoop tijd om eindelijk dat ene knopje te vinden waarmee je iemand kan opzoeken. Geloof me, ik ben heel aardig, totdat je me irriteert, wat mijn mobiel, of eigenlijk Kik, nu dus doet. Ik kan me net op tijd inhouden, anders had ik mijn mobiel op de grond gegooid.
Wanneer ik hem toevoeg, en wil beginnen met hem een bericht te schrijven, zie ik zijn profielfoto. Blij slaak ik een kreetje, en klap bijna als een kleuter in mijn handen, als ik zie dat zijn profielfoto Ashton Irwin is. Nu weet ik honderd procent zeker dat ik hem een bericht ga sturen.

Hi,
First of all (So don't you dare to say I didn't warn you, haha) I want to tell you something before I'll start this "letter". I always tell people way too much. It's just like I can't stop talking, and in this case, writing.
If you still want to read this: Omfg! I love you! (Another warning: I'm weird and a bit awkward sometimes. But I'm okay with that. It's just me.)
And if you decided not to read further, well... You won't even read this than, so this is useless, hehe.
Now I'll tell you why I decided to write this much to you. (Oh god, I already wrote so much. I feel sorry for you, I really do.) My mom wanted me to write letters to someone, because she thought it wasn't a good idea to spend my whole summer chatting with my friends. But I don't want to write letters, written with pen on a paper. It's so... old-fashioned. So this is my alternative for letters (:. I hope you won't mind.
Some facts about me (promise me you won't stalk me :p):
1. My name's Catherine Steward, but everyone calls me Cat. Meow :p
2. I'm 17 years old, and my birthday's July 17.
3. My best friend is crazy.
4. We're not going on holiday, because my father has to work, so I'll be home the whole vacation, being bored, haha.
5. I'm Dutch!
6. I'm left-handed, what kind of sucks. At the end of the day, half of my hand has ink on it. (Another reason why I don't want to write letters, haha.)
7. I believe in unicorns. They are so awesome, they have to exist.
8a. Everyone likes penguins! So do you. (That wasn't even a fact about me, but whatever.)
8b. I'll make 10 facts. Otherwise I'll regret this. I already do, so... haha)
9. I really like 5SOS, they are the best band on this whole wide world. No, the best band of the whole universe. (You probably already knew that, hehe.)
10. I have brown hair and green eyes. (Sorry, I'm out of facts about me.)
If you made it down here (I really hope you did) Yay! *Sends you a virtual hug*
And I have a question for you. Are you really a boy, or are you a girl? If you're a boy: that is so awesome! You're the first 5SOS fanboy I've ever met. (Technically, I haven't met you. I really hope we will someday.)
Well, I think it's best for both of us if I end this now. My thumb hurts because of I typed way to much, haha. I mean, look at it! What was I even thinking?
Byee (No kisses! I'm proud of myself. It's really an improvement. Wait, why did I even say that? It doesn't make sense at all. xx)


Pas nadat ik het bericht heb verzonden, realiseer ik me dat ik uiteindelijk toch nog een xx heb toegevoegd. Paniekerig probeer ik het bericht te verwijderen, wat natuurlijk niet kan. Dat heb ik nou altijd, als ik iets echt wil verwijderen, kan het niet, en als ik het niet wil, kan het wel. Wat is dat voor logica? De enige optie die ik heb, is het bericht kopiëren, waar ik dus helemaal niets aan heb.

Oh gosh, I'm so sorry for the xx. I didn't mean to sent that!

Dat bericht stuur ik er haastig achteraan, wat ook totaal geen nut heeft. Er was nog een mogelijkheid dat hij de xx helemaal niet had gezien. Nu zal hij hem in ieder geval wel zien, wat dus niet de bedoeling was.
Met een diepe zucht laat ik mijn mobiel op mijn schoot vallen. Zoals altijd, heb ik het weer eens verpest.

Pam pam pam pam XD.
Wat denk jij dat er gaat gebeuren? Hoe hij gaat reageren?
Ik ben echt nieuwsgierig wat jullie denken wat er gaat gebeuren, hehe.
Dus reageer (:. Dat zou me in ieder geval heel erg blij maken, hihi.

Reageer (3)

  • cloudydays

    Same as biebshemmo!!

    9 jaar geleden
  • X_justme

    Dat zorgt voor rare blikken van de vogels om me heen HAHAHAHAHAHA ze is soooo me :))

    9 jaar geleden
  • Monks

    Het zou me echt niets verbazen als hij zich als een fan voor gaat doen!

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen