Foto bij ~30

hey, hier het beloofde stukje xD

Hope you like it!
X Nadie




Lynn P.O.V

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (3)

  • 4BlueStar

    Volledige Naam: Shay Lime Polinime
    Leeftijd: 15 jaar (bijna 16)
    Haarkleur:Brui verwilderd haar.
    Oogkleur: Bruine ogen, maar sinds haar ouders dood zijn, zijn ze verantwoordelijker, ellendiger en neutraal geworden.
    Eigenschappen: Verantwoordelijk, Afstandelijk maar toch aardig, Schuw; schaduw reizend bijv. Rustig en gedisciplineerd.

    Wat is er gebeurd:Haar ouders zijn vroeger omgekomen en moest ze voor haar broertje en zusje zorgen. Ze is anders: Verantwoordelijker, Afstandelijker. Ze hoorde in de schaduw dat 2 bewakers het hadden over vrouwen uitmoorden en dat alleen de beste meiden zouden overleven. Ze ging het paleis in en verstop zich. Ze had een pistool gescoord en bleef zitten. Ze had eten en drinken mee, maar dat was al op. Ze ging op verkenning naar eten en drinken. Stil wou ze terug gaan naar haar plaats. Maar toen ze een kamer langsliep zag ze een onthoofd lichaam en een meisje wat verdoofd werd. De rest mag jij verzinnen!

    9 jaar geleden
  • 4BlueStar

    WHUUUUUUUUUUUUT
    Boobear je bent een Moordenaar!:(
    Grapje ;)
    Maar die arme Lynn houd ook echt niemand over!
    Alsjeblieft laat Lynn er levend uit komen en Met Mason hebben en gewoon een normaal leven lijden?!
    Nehh, daar ben jij te erg voor:P
    Ook zielig voor Hayden
    Arme schat
    Echt zielig dit allemaal.
    En als Haydens geest niet hen gaat doden, doe ik het wel!
    En een grote gunst:
    Mag ik een Personage bedenken in het verhaal?!
    Ik bedenk wel wat

    Mason die komt sowieso haar wel redden toch?

    Kudootje van mij!
    Snel verder!(H)

    9 jaar geleden
  • Girlicious

    Ik heb het stiekem gegoogeld hahaha
    Ik wist ook niet wat het was. Maar nu wel
    Brr
    Arme Hayden
    Jij he,boobear. Jij hebt een sinister mind....
    Ik zou zijn flauwgevallen. Voor mij was dat verdovende middel niet nodig geweest haha
    Echt zielig dit! Komt ze er ooit nog uit? Levend?!
    Het is nu echt een gevecht van leven en dood geworden. Nu maakt het niet meer uit of het mannen of vrouwen zijn.
    Hopelijk vervloekt Haydens geest die bewakers en maakt hij hun leven tot een hel
    Tot die bewakers vrijwillig onder datzelfde enge apparaat gaan liggen..
    Zo zielig dit. Damn!
    Was mijn rol trouwens goed zo?

    Kudoo!
    Snel verder!!

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen