Foto bij O16.

Hiya!

Ik wilde per se vandaag een hoofdstuk posten, want het is mijn verjaardag!
PARTY HARD!
Het is dus een soort cadeautje, voor jullie dan. Ook al is het niet jullie verjaardag.
Does that even make sense?
Ik ga het ontzettend druk hebben rond deze periode, dus kan ik niet beloven wanneer er weer een stukje komt c:

Dit hoofdstuk vond ik verschrikkelijk om te schrijven..
Geen idee waarom het zo deprimerend geworden is, tbh.
Het luisteren naar dit liedje hielp wel om mijn inspiratie wat aan te wakkeren.
Als je graag achtergrondmuziek hebt tijdens het lezen, past dit lied uitstekend bij de hele stemming!

P.S. Vergeet de wedstrijd alsjeblieft niet!

P.P.S. Dankzij jullie, de meest fantastische abo's ooit, is dit verhaal door naar de finale van de Quizlet Verkiezingen 2014!
Hier kan je stemmen.
Ik wil alvast iedereen bedankten die de tijd neemt om op dit verhaal te stemmen, een reactie te posten, een kudo te geven of gewoon dit hoofdstuk te lezen. Ik heb geen idee waaraan ik jullie verdiend heb, maar dit betekent serieus veel voor me. Jullie zijn lieverds!

P.P.P.S. Mijn excuses voor het lange bericht..
Ik moest het jullie gewoon even laten weten (':
Don't judge me, I'm the birthday girl.

Liefs,
Horlinson

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (30)

  • BOOKWURM

    Fijne verjaardag
    Kudo
    Leuk stukje

    9 jaar geleden
  • Nienkeeee

    Nog gefeliciteerd :)
    Ik hoop dat je een fijne dag hebt gehad :)

    9 jaar geleden
  • ccalum

    Een late happy bday van mij (;

    9 jaar geleden
  • kaleidoscoop

    Gefeliciteerd! Wat laat, maar ik hoop dat je een hele fijne dag gehad hebt!

    Wat was dit weer een heerlijk stukje. Louis is zo'n schatje. Ik krijg kippenvel van de chemie tussen die twee. Lekker onuitgesproken maar zeker aanwezig. Ik voel hem in ieder geval.

    9 jaar geleden
  • Liesiemo

    Gefeliciteerd! En nog een fijne verjaardag ^^

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen