Foto bij ~ Run ~

My First One (:

Al rennend vlieg ik over de straten. Niet nadenkend waarheen ik ga. De adrealine pompt door mijn lijf bij elk geluidje gaat mijn ademhaling sneller. Ik moet hier weg voor dat Híj me vind. Als ik nog een keer een piep hoor begin ik nog sneller te rennen waardoor ik veel afkeurende blikken van voorbijgangers krijg. Zien ze dan niet dat ik ren voor m'n leven en dan niet als grap maar letterlijk? Uitgeput zak ik tegen een boom in het park. Als ik opeens 2 armen om mijn middel voel glijden wil ik gillen maar diegene drukt nog snel zijn hand voor mijn mond. ,,Gotcha.'' Fluister de maar al te bekende stem in mijn oor. Snel schiet ik overeind het zweet druipt van mijn hoofd en mijn kleding plakt aan mijn lijf. ,,Het was maar een droom babe.'' Zegt een stem naast mij en als vanzelf schieten mijn ogen die kant op, waarna ik recht in de 2 ijsblauwe ogen van Niall kijk. Dit was absoluut een droom Niall zou me dit nooit aan doen daar is hij te lief voor ik voel mezelf weer half in slaap vallen en nestel me dicht tegen hem aan hopend op niet nog zo'n nachtmerrie.


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hij is niet zo goed maar het is een begin! x

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen