Foto bij Het eerste topic

In dit tweede hoofdstuk reizen we terug naar het allereerste topic van The Nightclub.

Bronnen:
- The Nightclub topic één (> beginpost, ledenaantal en reacties)
- The Nightclub topic 51 (> drankjes)
- Het Kletscafé topic 123 (> banen)

Beginpost:

The Nightclub!




Life doesn't stop for anybody. And neither does the melody's and the beats of the songs. Come join us and get lost in the music. The night is still young. Make sure you're best dressed, but not too overdone. We're gonna live it up. Take a drink and party until the sun rises. We are the nightclub. Who says being awake at night is lonely? When the sun goes down, make sure you're ready to party like we're forever young.


The Guest list.
Kings • Gail • Smirnoff-vodka • 18 •
Philocalist • Sylvie • Kinderchampagne • 20 •
Debbaut • Jarne • Politie-inspecteur • 15 •
Felis • Erieka • Smirnoff ice & WKD • 18 •
Dinozzo • Yolanda • Colaberenburg • 17 •
C0BAIN • Lotta • Ice Tea • 12 •
Avus • Saartje • Jillz • zestien.•
Hanaemi • Merel • Ouzo • 15 •
Paracosm • Mirte • Bier & Tequilla • 20 •
Barlliams • Kim • appelsap • 17 •
Astris • Cheryl • Passao en Coebergh • 18 •



Song of the night: T-Pain feat. Ne-Yo > Turn All The Lights On.


Het is negentien juli 2014 en in de vroege ochtend opent Gail in overleg met Sylvie het eerste topic van The Nightclub. Langzaamaan stromen er steeds meer nieuwe leden bij. Vanwege Het Kletscafé kent iedereen elkaar al en al snel zitten ze gezellig te kletsen.

In het gesprek komen onder andere de functies aan bod. In Het Kletscafé had ieder lid een bepaalde functie (baan), zoals kok of ober. Dit heeft The Nightclub ook, hoewel de leden in plaats van een baan, hun favoriete drankje achter hun naam hebben staan. (De enige die dit niet heeft is Jarne, die tot op de dag van vandaag nog politie-inspecteur is.)

Dan komt het onderwerp “riggle” aan bod. Want wat betekent het nu eigenlijk? Helaas vertellen Sylvie en Yolanda de definitie niet aan de anderen en blijft het hun geheimpje. Gail raakt zelfs zo wanhopig dat ze de betekenis in het woordenboek op gaat zoeken, maar daar heeft ze geen geluk mee.

Omdat het zomervakantie is, heeft iedereen veel vrije tijd. Zo springt Merel tussendoor even het topic binnen om gedag te zeggen en ze vertelt dan ook dat ze op het ogenblik in Bali zit. Ook brengen een hoop mensen hun tijd in het zwembad of op het strand door. Daarnaast gaan er ook een paar naar de bioscoop.

Later wordt de Song of the Night geïntroduceerd. Onderaan de beginpost is deze vinden. De Song of the Night kun je als lid zijnde aanvragen.

Een nieuw lid stelt zich voor. Cheryl was geen lid van het Kletscafé en ze geeft dan ook toe dat het voorstellen ongemakkelijk voelt. Gelukkig voelt ze zich al snel thuis en belandt ze in een drama over fake credits en het binnenvallen van The Nightclub.

Uiteindelijk wordt het topic afgesloten met een totaal aantal van elf leden en Lilo & Stitch GIFs.

Reageer (1)

  • Value

    Oh! (:
    Mooi! *geeft kudo*

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen