Omdat het kerst is nog extra vervolgjee

Rida;

wajoo ze viel op de grond. Ik riep haar naam en rende naar haar toe. Fuck ze is flauwgevallen. Ik probeerde haar wakker te maken maar het lukte niet! Ik pakte mijn telefoon en belde 112. er kwam een docent toevallig langs lopen en ik riep hem . Hij kwam aangerend en hij riep nog wat meer docenten bij. We probeerde haar nog wakker te maken maar het lukte niet. Shit de bel gaat. Nu gaat iedereen haar zien. Ik zei tegen de meester en juffrouw dat ik haar de lokaal in ga dragen ik wil niet dat iedereen haar gaat zien. Ze ging niet akkoord maar dar heb ik schijt aan. Ik tilde haar op en liep een lokaal in en deed de deur dicht. Wie nu waagt de lokaal in te lopen kan per direct mee gaan met de ambulance. Het duurde nog geen 10 minuten en toen waren de ambulance broeders er eindelijk. Ze wouden haar niet mee nemen, dus ik werd boos.
Ik: wat het is niets ernstig!? Jullie weten toch niet wat er door haar lichaam gaat. Neem haar NU mee. Anders moet ik je collega's bellen voor jou!
Broeder: Rustig aan mannetje. En ga niet bedreigen. Ze is alleen flauwgevallen ze wordt zo wel weer wakker.
Ik: denk je ze valt zomaar flauw, jullie moeten toch verdomme kijken wat ze heeft waardoor ze flauwvalt. Ben ik dokter hier of jullie. !??
Broeder: rustig aan, pff is goed we nemen dat kind mee!
Ik: wat dat kind, denk je je hebt het over je dochter?
Broeder: als je nu niet normaal gaat praten kan je maar beter een andere ambulance bellen dan neem ik haar helemaal niet meer mee.
Ik: eh vuile jood als jullie haar niet meenemen zorg ik er persoonlijk voor dat jullie direct naar huis kunnen gaan. En nooit meer terug komen. 
Broeder: Uhm en jij bent?
Ik: Dit duurt te lang neem haar nu nu mee of ik moet jou meenemen.

Eindelijk nam hij haar mee,. Ik ging sws mee. Daar aangekomen namen ze haar direct mee. Ze moesten bloed testen doen enzo. 
Na een halfuurtje werd ik geroepen. 

Dokter: wat ben jij van haar?
Ik: ik ben haar vriendje toekomstige verloofde.
Dokter: oh okej, nou ik moet jammer genoeg mededelen dat je vriendin/verloofde bloedarmoede heeft en ze heeft waarschijnlijk een lichte hersenschudding door de klap toen ze op de grond viel. Ze mag nu al vertrekken. Alleen moet ze direct langs de apotheek om deze medicijnen te halen. Dat helpt haar met de bloedarmoede. Verder moet ze gezond eten, veel groente etc. 
En jij kan haar zeker wel helpen met haar lichte hersenschudding. 
Verder gaat alles goed. 
Ik: dankuwel dokter. En ik wil graag een klacht indienen tegen de ziekenbroeder die haar hierheen heeft gebracht!
Dokter: alstublief meneer dat is mijn werk, en waarom wilt u klacht indienen? Dat moet u namelijk bij mij doen. 
Ik: Hij wou haar niet meenemen en daarna deed hij dom. Ik heb hem misschien wel beetje bedreigd, maar anders zou ze daar nog steeds liggen.
Dokter: ik begrijp volkomen wat u bedoelt meneer, ik zal dit melden. Hij heeft het recht niet om een flauwgevallen jongere daar te laten liggen.
Ik: dankuwel meneer ik ga maar even langs mijn vriendin! 
Dokter: is goed, ik loop nog eventjes mee om te kijken hoe ze er nu aan toe is.

En we liepen richting de kamer waar Denise in zat. De dokter deed de deur op en liep door en ik liep achter hem aan. 
Dokter: Goede morgen mevrouw, ik ben dokter Goedehart, en uw vriendje/verloofde is hier ook bij me. Herkent u hem??
SHITT DAT MOCHT HIJ NIET ZEGGEN!! 

Denise:

ik werd wakker en de felle zonlicht scheen in mijn ogen. Wat erg pijn deed.
Ik keek rond en besefte dat ik in het ziekenhuis lag. Ik zag een zuster binnenkomen. Ze deed wat testjes en ze zei me dat ik maar even moet rusten totdat de dokter komt. Even later ging inderdaad de deur open en kwam de dokter binnen. Daar achter liep een jonge ik keek wat beter maar herinnerde me niet wie hij precies is. Hij kwam me verdomd bekend voor ! Toen zei de dokter iets wat ik niet verwachte:
Ik ben dokter Goedehart en uw vriendje/ verloofde liep mee hij wou weten of alles goed gaat herkent u hem ??
woo heb ik een vriendje of een verloofde?

Reageer (1)

  • Girlicious

    Uh oohh
    Oohh Rida.. jij flapuit
    Ze word wel je verloofde maar jullie hebben nog geeneens een relatie
    Niet te hard van stapel lopen jongeman
    En wat mankeerde die ziekenbroeder?
    Dus als ik zou flauwvallen en iemand zit helemaal in de stress dan laat hij me maar voor dood achter?
    Die klacht was meer dan terecht Rida :)

    Snel verder!

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen