Foto bij ||3||

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (3)

  • Paardenvriend

    Even op de rea onder mij:

    "Kleine Ier"
    Kan prima worden gebruikt.
    De jongens en meer dan het halve fandom geven dat als een soort bijnaam aan Nialler. Niall zou echt wel kunnen zeggen als hij het niet leuk vind. (:
    En vlgm is Niall er ook nog eens trots op dat hij Iers is.

    Dus het kan prima!

    Ja je kan het op een haat manier zeggen. Maar dan kan je van alles wel wat bedenken.

    (flower)

    Ik hou van Niall.

    7 jaar geleden
  • Writex83

    *zucht*
    Hoe goed ze ook bevriend zijn met elkaar, "kleine Ier?" is best rastisch. Dus dat zou hij niet moeten pikken.
    En zo klein is Niall net weer niet. Dat is Louis, gezien hij altijd op zijn tenen gaat staan om langer te zijn.

    Zayn zou beter moeten weten om Niall zo in verlegenheid te brengen, gezien dat ze 'iets' hebben.

    Maar dan even een ander vraagje, als ze in een hotel zijn dan zal het restaurant een lopend buffet hebben.
    Zo kun je zelf pakken wat je wilt. Tenzij je speciale verzoeken heb, hoef je dat niet aan het personeel te vragen.
    Of hun van hun werk te houden. ;p

    xxx

    7 jaar geleden
  • Iluna

    Met mij is alles super, en met jou?
    Je hoeft zeker niet onzeker te zijn, want je verhaal is echt ontzettend goed, en ik vind het enkel leuk dat je zo gedetailleerd werkt (dat vind ik zelf ook toffer om te doen...) !
    xxx

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen