Foto bij O13.

Hiya!

Zie dit maar als een soort Kerstcadeau c:
MERRY CHRISTMAS, EVERYONE!
Hebben jullie nog plannen tijdens de feestdagen?

Gezien de hele feestperiode, wil ik graag iets speciaals doen.
Ik zit te denken aan een wedstrijd óf aan een soort van Q&A van lijstjes waarin ik dan mijn 5 favoriete films, 5 favoriete boeken, 5 favoriete bands, 5 favoriete vakantielanden, 5 favoriete celebrity curshes, 5 favoriete vriendinnen, 5 favoriete vriendinnen, etc in een hoofdstuk zet.
Wat zouden jullie leuk vinden?
Andere suggesties zijn natuurlijk nog welkom, want mijn inspiratie is momenteel nogal beperkt..

Liefs,
Horlinson

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (24)

  • BOOKWURM

    Wauw dit is echt geweldig goed geschreven Xxx
    En ik heb al echt ongelooflijk veel boeken gelezen, trust me.
    Je kunt het inderdaad vergelijken met het niveau van tfios :) chapeau!

    9 jaar geleden
  • DontDropp

    Wow... Ik ga een beetje dood hier. Echt, ik wens dat ik Mary kon zijn op dat moment. Je schrijft zo... realistisch. Het is zo echt, en ook met van die mooie woorden. Ik zie alles duidelijk voor me, en krijg ook vlinders in mijn maag. Dus ja, je kan zeggen dat je een echte geavanceerde schrijfster bent. (:

    Ik heb net The Fault In Our Stars uit, en ik moet zeggen dat het een van - nou ja eigenlijk het beste boek is dat ik ooit gelezen heb. Hoe John Green schrijft, daar zijn geen woorden voor. Alles wat ik er over kan zeggen is: hij schrijft de waarheid. The truth, the thing what most people fear. Anyway, als ik jou story lees zie ik een geboren John Green. (Of Jenny Green, if that's better.) Als je door gaat met schrijven weet ik zeker dat jij net zo'n goeie schrijver als hem kan woorden. Als je er veel moeite in steekt, of course. One does not simply become a John Green. Maar... dan heb je natuurlijk ook het punt dat jij nooit John Green kan worden. He's already taken. (Mijn speech is echt ingewikkeld lang, waarom praat ik niet gewoon over de story? I don't understand myself anymore...)

    The point of today: Learn from John Green, stay yourself. Become the best writer of the universe.

    Nou, dat was de samenvatting van vandaag (: Soms dan ga ik een beetje los, vooral op late tijdstippen. In de nacht heb ik altijd de meeste ideeën, de meeste fantasie. Ik weet niet waarom, maybe it's because you can see all the lights in the city when you look out of the window. (Yes, I live of the 15th floor of a flat.) Or maybe it's because I throw out all my ideas before I go to sleep, otherwise I would stay up all night thinking about them.

    I don't know, the only thing that matters right now is that your story is AWESOME.
    Wishes, gratitude and love, from Z to A. (I'm being really weird right now okay? Don't you judge me.)

    9 jaar geleden
  • HarrysWife

    Meid, je schrijft echt verschrikkelijk goed. Ik heb er gewoon geen woorden meer voor, wauw.

    9 jaar geleden
  • TomlinsonL

    Heyy je schrijfstel is ecbt supergoed,
    maar toch ga ik mijn abo verwijderen, niet omdat de verhaallijn slecht is of dat ik iets niet snap want dit verhaal is gewoon supergoed!! Maar ik ship Larry gewoon te erg om door te lezen bij een verhaal waar louis hetro is. Dus het is niet saai, slecht, niet te begrijpen of langdradig en de verhaallijn is ook gewoon goed, het is gewoon dat ik larry te hard ship -en het word steeds erger- dus daarom verwijder ik mijn abo, i'm sorry for that....

    Ik zal dit verhaal wel aanraden aan mn niet Larry friends! Xxxx

    9 jaar geleden
  • XPAYNER

    Omg love this, je schrijft zo goed

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen