Foto bij O12.

Hello (:

Het spijt me als jullie niet zo houden van voetbal..
Het volgende stukje zal meer Louis bevatten, I promise c:

Liefs,
Horlinson

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (25)

  • Monks

    Ik ben dol op voetbal en ik vind dit stukje helemaal geweldig aha! Ash is echt een aantrekkelijke kwal, ugh why?

    9 jaar geleden
  • Leanansidhe

    ALS ZE GAAT GA IK PERSOONLIJK NAAR ASH' KAMER, KIL IK ASH EN SLEEP HAAR MEE NAAR LOUIS KAMER OM EVEN KEIHARD TE SEKSEN EN SUPERMOOIE MODELLENBABY'S TE KRIJGEN.
    BAM.

    9 jaar geleden
  • Lovecandy

    Puch als ze gaat gaan ga ik echt boos worden

    9 jaar geleden
  • DontDropp

    Oké, ik ben nooit een echt voetbal fan geweest (Behalve als ik naar een wedstrijd van Emma - een vriendin van mij - mag.) Maar dit hoofdstuk is enorm vermakend. Ik weet niet waar het aan ligt, misschien aan dat Louis voetbalt in een lekker pakje... Dat zal het wel zijn denk ik.

    Ash is zo'n grote smerige klootzak! Eerst doet hij haar verloofde pijn (Ja hij is niet echt haar verloofde maar dat weet hij niet.), en dan wilt hij ook nog dat ze vreemd gaat! Serieus Mary, hier trap je toch niet in?! Ga gewoon voor Louis, hij is veel beter. Je zegt wel dat je weet dat Ash een gigantische kwal is, maar dat weet je niet. Je hebt helemaal niks door Mary!

    Ash heeft je voor het altaar laten STAAN, en is weg gegaan omdat hij BINDINGSANGST heeft. Louis zou dat nooit van zijn leven doen, begrepen? Dus laat Ashkaas maar in de koude kattenpis regen staan en ga voor de warme stralen van de zon genaamd Louis William Tomlinson.

    9 jaar geleden
  • awsten

    Ik vind voetbal niet maar dit was geweldig!

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen