I fell for you ~197~
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (6)
Dit verhaal is zo lang, haha. :'D
7 jaar geledenMaar wel een leuk verhaal!
Omg nu ben ik echt benieuwd naar Sev's verleden...
9 jaar geledenSEVV je moet het gewoon aan Jess vertellen!
Ze wil je helpen!
Super snel verder jij!
Snape moet zich erover heen zetten... ook al is dit een fanfiction, ik heb echt medelijden met snape...
9 jaar geledenIs dat raar?
Nee je schrijft echt goed! Echt waar! Niet jezelf negatief inzien. Je doet het goed!
9 jaar geledenSev moet echt wat opener worden naar Jessica. Ze is je vriendin. Je VRIENDIN! Hoor je me. Daar kan je alles tegen kwijt. Ze wil je helpen. Want ze geeft gvd super veel om je!!! So tell it to her. Doe noh gewoon... ik wacht wel....
hmmm je in een afdeling indelen is nog lastig. Ik ken je niet in het echt enzo dus... Maar je bent absoluut geen Slytherin. Gewoon niet. Gryffindor lijkt me niet zo. Maar ik ken je niet echt dus. Zelf zou ik zeggen Hufflepuf. Loyaal en anderen helpen. Ik vind dat wel passen. Maar ook Ravenclaw zou redelijk kunnen. Maar ik zou denken Hufflepuf. (Maar de sorteerhoed houdt ook rekening met je eigen keuze natuurlijk )
En zoals gebruikelijk sluit ik mijn reactie af met een kudo!
Omg, mishandelaar?? What happend?!?!?!
9 jaar geledenEn ja Severus, je moet het haar ooit vertellen. En ja, als je Jess meeneemt naar die boomhutachtigiets, verwacht ze ook dat je een ochtend hebt georganiseerd hebt.
Xx
Ik wil weer heeeel snel meer, want ik wil weten wat er allemaal met de vader van Sev is. Wat heeft hij Sev aangedaan?!?!?!