~ Invullijstje



Thema:
Uiterlijk:
Fandom:
Leeftijd(en):
Personages:
Korte karakterbeschrijving:
Extra:

Het puntje extra is niet verplicht aan te vullen.
Ik zal proberen elke dag een One shot te schrijven.
Natuurlijk zal ik een wachtlijst bijhouden, zo kunnen jullie ook zien of je bijna aan de beurt bent.
Ook zal ik jullie een privébericht sturen als de One shot af is.
Ik zal zoveel mogelijk schrijven over verschillende fandoms.

Reageer (8)

  • Memorie

    Thema: Devon, een 16 jarig meisje, is al sinds kleins af aan bevriend met Louis. Hij heeft een gebroken been dus zit hij in een rolstoel. Devon helpt hem bijna met alles en Louis wil iets terug doen. Devon word al maanden lang bedreigd door haar ex alleen Devon wilt niet dat Louis in de problemen komt.
    Uiterlijk: Je kent Louis wel, Devon: Klik
    Fandom: One Direction
    Leeftijd(en): Devon: 16, Louis: 23
    Personages: 1D, Devon en ex.
    Korte karakterbeschrijving: Devon wilt graag andere mensen helpen en ze geeft niet zoveel om haar zelf. Ze is lief, aardig en hyperactief.
    Extra: -

    Xx

    9 jaar geleden
  • 199

    Thema: Niall heeft de relatie met Liz verbroken, omdat hij met X-factor mee ging doen. Nu 3 jaar later wint een nichtje van Liz een meet en greet met One Direction en Liz moet mee. Niall herkent haar eerst niet en begint een gesprek met haar zonder te weten dat zij haar ex is.
    Uiterlijk: Bruin krullend haar, Bruine ogen, 1,7 m
    Fandom: One Direction
    Leeftijd(en): 19
    Personages: Liz, Niall
    Korte karakterbeschrijving: Zorgzaam, Lief, Weet wat ze wil.
    Extra:

    9 jaar geleden
  • HarrysCurlyMofo

    Thema: Nickole wordt heel erg gepest op school het is echt super ernstig! Lottie Tomlonson *IKHOUVANHAAR* die pest mee. De boys van One Direction die rijden op t schoolplein om Lottie op te halen. En dan zien ze dat se volgen Nickole naar huis en zien dat ze het niet makkelijk thuis heeft en gaat naar de begavenis van haar broers en moeder. De jongens willen haar helpen maar ze rent weg en valt. De jongens helpen haar. Maar ze ontsnapt en gaat weg. De jongens komen er uiteindelijk achter dat ze gepest word omdat de meiden jaloers op haar zijn.
    Uiterlijk: blauwe ogen en donkerbruin/zwart haar
    Fandom: One Direction
    Leeftijd(en): in het verhaal* lottie 17 Nickole 16
    Personages: zie thema^
    Korte karakterbeschrijving: zie thema^
    Extra: -

    9 jaar geleden
  • C_lovemusic

    Thema: meisje wordt verliefd op haar 2 beste vrienden em kan niet kiezen dus gaat ze met alle 2...
    Uiterlijk: goud kleurig lang golvend haar, zee blauwe ogen. 1,78 lang
    Fandom: 5 seconds of summer
    Leeftijd(en): 17
    Personages: Cristel , Ashton en luke
    Korte karakterbeschrijving: allemaal gek druk en grappig ahah

    9 jaar geleden
  • Lusk

    Thema: Porn.
    Uiterlijk: Je kent Zayn en Liam?
    Fandom: Directionerheid.
    Leeftijd(en): Dat weet jij wel.
    Personages: Zayn en Liam. 'fcourse
    Korte karakterbeschrijving: Zayn is badboy. Liam is cutiewutie.
    Extra: I still would like some porn.

    Mwhihi

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen