Je komt op een klein open plekje en raadt eens wie je daar ziet staan… Juist. Die ene jongen die je zonet een klap verkocht. Hij flirt met een huppelkut en je moet er voorbij lopen om terug naar de rest te gaan. Je wilt ze dus negeren als die gast naar je toe komt. ‘Heb ik wat van je aan ofzo?’ Hij: Ik krijg hier tenminste griete aan de haak geslage. Kan jij niet zeggen he. ‘Nee, dat kan ik inderdaad niet, want ik moet geen meiden hebben.’ Hij kan niet tegen zijn ‘verlies’ zeg maar. Hij geeft het op en loopt terug naar zijn babe. Je dringt verder tussen het volk door, tot als je Tom ziet. Je gaat er naartoe…

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (19)

  • Unheilig

    Luf It

    1 decennium geleden
  • Naamloos

    Mooi
    & Idd wij houden ook van jou :D

    1 decennium geleden
  • Imladris

    VERDER!!
    Wij houden ook van jou hoor!!!(H):)
    xxx

    1 decennium geleden
  • Mai

    Ja inderdaad ik heb nog altijd mijn mega-grote-super-harde-fantastisch-gigantische- quizverslaving.

    xD

    en dat is allemaal de schuld van de teringtubbies de heersen ö....



    kusjes van je liefste-supergrootste-quizverslaavde-medeteringtubbie.. :)

    1 decennium geleden
  • XxBbiiGirlxX

    heb je serie gemaakt echt spr!!! XD
    snel verder!!!

    xXxLove~AngelxXx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen