Foto bij Uitwisselingsprogramma. >4<

De eerste dag moeten er koppel worden gemaakt en aan de conditie getraind worden. je moet met Kaito. Je zucht en je begint met joggen. Jullie rennen al 2 uur. Je voelt je voeten pijn doen en je kunt de rest niet bij houden. Als jullie eindelijk klaar zijn mogen jullie weg. Je loopt weg achter de jongens aan. Je loopt naar de meiden toe en ziet dat ze potjes hebben. ‘wat zit daar in?’ vraag je. Emma lacht en zegt ‘iets wat we hebben gemaakt’ je knikt en gaat zitten. Je laat je op je rug vallen en ademt diep in. ‘is het zwaar?’ vraagt vik. Je legt je handen voor je ogen en zegt ‘ja, best wel’ ze lachen en trekken je overeind. ‘morgen is weer een dag’ zegt Daan. Je kijkt hem aan en hij trekt je op je voeten. ‘kom even lopen’ zegt hij. Je wilt niet maar hij pakt je arm vast. ‘waarom?’ vraag je moe. Hij lacht en zegt ‘omdat je morgen dan minder pijn krijgt’ je zucht en loopt met hem mee. ‘waarom heb je trouwens gekozen voor vechten, je had kunnen verwachten dat je het enige meisje zou zijn’ je knikt en zegt ‘daarom juist’ je kijkt hem lachend aan en hij duwt je op de grond. Jullie beginnen te worstelen en al snel geeft hij het op. ‘Kim?’ hoor je. Je draait je om en ziet Kaito staan. Je staat snel op en buigt ‘sensei’ zeg je zacht. Hij zucht en zegt ‘ga eten en slapen morgen is het een vermoeiende dag’ je knikt en loopt snel weg. Na het eten ga je gelijk slapen. Zo gaat het een paar dagen door. Jullie leren eerst hoe je moet verdedigen. Je merkt dat Kaito expres met jou samen is. Je zucht als je weer eens op de grond ligt omdat je de oefening niet goed doet. Je staat langzaam op en Kaito kijkt je hooghartig aan. Je wilt hem nu het liefste aanvallen en verwonden. Je houd je in en staat op. Er loopt een andere groep langs en hun leraar loopt naar jullie toe. ‘moet je haar nou eens zien. Ik heb echt medelijden met je Kaito dat jij een meisje moet trainen. Ik zou het niet doen’ zegt hij in het Japans. Je kijkt hem boos aan en als hij jou aan kijkt kijk je verbaast. Je zucht en loopt weg. Je wilt nu het liefst weg. ‘waarom?’ schreeuw je. Je loopt het bos in en ziet een open plek. Je gaat zitten en kijkt naar het kleine stroompje. Je kruipt naar een steen en gaat er tegen aan zitten. Je trekt je knieën op en doet je handen voor je gezicht. ‘waarom?’ vraag je nu snikkend. ‘omdat jij een verschil wil maken’ hoor je. Je kijkt verschrikt op en ziet een vrouw staan. ‘ik ben Hinata’ zegt ze zacht. Je staat op en wil weg lopen. ‘wacht’ zegt ze. Je draait je om en ze lacht even. ‘ik help je’ je draait je nu helemaal om en loopt naar haar toe. ‘ik heb ooit gevochten, maar ik ben er uit gezet’ zegt ze zacht. Je knikt en ze zegt. ‘elke nacht kan je hier komen trainen, oke?’ je knikt en zegt ‘arigatou gozaimasu’ je buigt en loopt weg. ‘waar was je?’ zegt Kaito boos. Je buigt en zegt ‘sorry’ hij schud zijn hoofd en zegt ‘ik moet je straffen, vanavond geen eten’ je knikt en loopt weg. Je gaat op je bed zitten en wacht. Je wacht net zo lang tot het nacht is. Je sluipt weg en loopt naar het bos. Je ziet Hinata staan. Je buigt en ze zegt ‘zullen we met de basics beginnen’ je knikt en jullie beginnen. Zo gaat dat een paar weken door. Langzaam begint Kaito vooruitgang te zien. Je kunt nu eindelijk de groep bij houden en je valt minder snel als Kaito je aanvalt.

Reageer (1)

  • kimiii

    aggresief :D:D spannend
    stoer
    love it ~:D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen