Foto bij Uitwisselingsprogramma. >3<

‘wakker worden’ hoor je bij de deur. Je doet je ogen langzaam open en gaat zitten. Je kijkt de slaapzaal rond waar alle meiden liggen. ‘wat heb ik slecht geslapen’ mompelt Emma gehumeurd. Je lacht en jullie kleden je snel om. ‘ik denk dat we weten waar we ingedeeld zijn’ zeg je gapend. Jullie lopen naar het grote gebouw en gaan weer aan de tafeltjes zitten. ‘goedmorgen iedereen’ zegt jullie mentor. Je groet hem en pakt een schaaltje. Je vult hem met rijst en pakt een stel stokjes. De meeste doen je na en je gaat zitten. Je zegt wat en begint met eten. De meeste proberen je na te doen maar het lukt ze niet. Na een tijdje te hebben gekeken of ze met stokjes kunnen eten help je ze. Na een tijdje als het eten op is word er een lijst uit gedeeld. Je kijkt er op en ziet jou naam staan. ‘yes’ zeg je zacht. Je geeft hem door en als iedereen het heeft gezien staan jullie op. ‘oke dit zijn jullie leraren’ zegt Sakura. Je staat voor een best leuk uitziende jongen. Je draait je om en ziet dat de meeste je raar aankijken. De jongen die jou leraar moet zijn zegt dan ‘ik denk dat je fout zit’ je draait je om en zegt ‘nee, hoor ik hoor hier te zitten, kijk maar op de lijst’ ze kijken op de lijst en je zegt je naam. De andere leraren beginnen te lachen en jou leraar zucht en zegt ‘loop maar mee’ je loopt mee en merkt nou pas dat je het enige meisje bent die voor vechten heeft gekozen. ‘heei kim, ik had niet anders kunnen verwachten dat jij hier zou zitten’ zegt Chris lachend. ‘hier zijn de kleren waar we in trainen’ zegt de leraar. Je krijgt een soort judopak en een t shirt. Je snapt gelijk dat jij de enige bent met een t shirt en zucht. Als je eindelijk klaar bent met je om te kleden loop je naar je groep toe. ‘mijn naam is Kaito’ zegt je leraar. Je doet je handen bij elkaar en maakt een teken en buigt. Iedereen kijkt je verbaast aan en je zegt ‘train mij sensei’ hij knikt goedkeurend en zegt ‘dat zouden jullie allemaal moeten doen’ de jongens doe verbaast ongeveer het zelfde. Je bent van plan alles wat je hebt te geven. Jij zou de eerste vrouw worden die ninja/samoerai gaat worden.

Reageer (1)

  • kimiii

    stoer plaatje
    love the story

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen