Rianne


Rianne en de zusjes


Rianne en quizletvrienden

Naam: RiannePaynex
Bekend van: Dreamboy , Once in a lifetime en Island Boy .

Volgende week ondervraag ik Kaleidoscoop
Oh god, ik was zo druk bezig gisteren met alles in orde te maken voor de hobbit film die ik vandaag in Utrecht ga zien, dat ik dit vergeten was te activeren Ö. Vergeef mij!

Stefanie: Hallo allemaal en welkom bij een nieuwe deel van "Ondervraag een quizzer". Vandaag heb ik RiannePaynex te gast!
Publiek: *Klapt*
Stefanie: Voor we aan de vragen beginnen, wil je even jezelf kort voorstellen?
RiannePaynex: Nou ik ben Rianne, ik ben 15 jaar. Ik heb twee irritante zusjes van 13 & 11 en ik mag ze niet. Ik heb ook een kat die Roekie heet, maar ik noem haar altijd Roekskiaandier omdat ik dat grappig vind. Verder heb ik veel quizlet vrienden die ik erg mag en ik hou er ook van om meetings te organiseren. Als hobby's heb ik muziek maken met mijn keyboard, ik schrijf ook zelf liedjes soms haha. Ik teken ook graag en maak ook wel eens video's en stuff.
Stefanie: Ik neem aan dat je nog naar school gaat. Welke richting volg je op school?
RiannePaynex: Ik zit op het Clusius College in mijn eigen woonplaats. Dat is een VMBO groene school. Ik doe het hoogste niveau.
Stefanie: Ik heb even zitten neuzen op je profiel en het is me nogal opgevallen dat je grote fan ben van One Direction. Hoe heb je hun leren kennen?
RiannePaynex: Nou ik begon eigenlijk met Big Time Rush. Dat vond ik helemaal geweldig en door hun, en door twee friends ben ik zeg maar echt fan geworden *lacht*.
Stefanie: Vond je hun eerste liedje dat je hoorde meteen geweldig?
RiannePaynex: Eerst vond ik 1D erg gay, ik ben pas vanaf eind 2012 fan *lacht*.
Stefanie: Wie van de jongens is jouw favoriet?
RiannePaynex: Liam James Payne.
Stefanie: En waarom kies je net die?
RiannePaynex: Ik heb geen idee, ik vind hem al vanaf het begin het leukste en nu nog steeds *glimlacht*.
Stefanie: Naast One direction, waar ben je nog fan van?
RiannePaynex: 5SOS, The Vamps, Union J, B-Brave, TP4Y, Little Mix, Ed Sheeran en Taylor swift alleen om de muziek want eigenlijk mag ik der niet.
Stefanie: Hebben we iets gemeen *glimlacht breed*. Welke genre lees je zelf het liefst op quizlet?
RiannePaynex: Fanfictie, alleen bromances met name LARRY maar larry is eigg geen bromance aangezien het real is dus een rommance hehehe
Stefanie: Toen ik verder keek, zag ik dat je zelf gedichten schrijft. Eentje trok op een aparte manier mijn aandacht, kontseks. Hoe ben je op dat gedicht gekomen?
RiannePaynex: Dat gedicht heeft echt TommoxLou geschreven, mijn frend. Kut Quinty. Echt serieus. Ze bleef bij me logeren en zat op mijn acount en ging het schreven, ik vond het geniaal en liet het staan.
Stefanie: Is er nog iets dat je zelf wilt zeggen?
RiannePaynex: Blijf in jezelf geloven, don't forget where you belong en there is always a reason to live.
Stefanie: En als laatste deel ik nog een lekker koekje met je. Hou jij van oreo koekjes? *Houdt een oreo koekje vast*
RiannePaynex: Ah gangster, ik mag jou echt, ik hou echt heel erg van oreo's.
Stefanie: *Geeft het koekje aan Rianne*
Stefanie: Helaas zijn we opnieuw bij het einde van een leuk interview. Ik hoop dat jullie er allen van genoten hebben en tot volgende week!

Reageer (6)

  • DeroGoi

    En mijn excuses voor het activeren vande verkeerde hoofdstukken haha :$

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen