Foto bij 98. | This Sucks

Enjoy!
Mooie foto hea xD
Ik heb btw een idee voor een nieuwe story.
Willen jullie zeggen wat jullie van het idee vinden (A)
Story:
Eline en Andreas zijn al heel lang goede vrienden. Ze zien elkaar niet meer zo vaak, omdat Eline een paar jaar geleden naar Nederland is verhuisd. De moeder van Andreas heeft aan de familie gezegd dat ze een stel zijn, wat niet zo is. Daarom vraagt Andreas haar mee naar een familie weekend, als stel. Maar dat loopt anders dan verwacht.

Ik kijk op en knik. ’Een water met een broodje gezond graag.’ De mevrouw knikt. Ze geeft me mijn water en broodje. Ik betaal en dan loopt ze weer verder. Ik begin met mijn broodje op te eten. Midden in de film wordt Tom wakker. ’Heel slaapkopje, lekker geslapen?’ Tom knikt en wrijft in zijn ogen. Ik geef hem een kusje op zijn mond en kijk dan weer naar de film. Tom slaat een arm om me heen. Hij pakt een oortje van mij af en kijkt ook mee naar de film. ’Ik snap er niet veel van.’ Ik kijk Tom lachend aan. ’Gek hè, als je de halve film hebt geslapen.’ Tom geeft me lachend een stomp op mijn arm en steekt zijn tong uit. ’Pas op hoor, of ik bijt hem er af.’ Tom steekt nog een keer zijn tong uit. ’Nu vraag je er om!’ Ik pak Tom zijn hoofd vast en geef hem een kusje. Tom likt met zijn tong langs mijn lippen. Ik doe mijn mond open en bijt, zachtjes, in Tom zijn tong. ’Auw!’ Ik kijk Tom lachend aan. ’Ik zei het toch.’ Ik geef hem nog een lief kusje op zijn mond en kijk dan verder naar de film, waar ik nu toch al niks meer van snap. Als de film is afgelopen moeten we nog zo’n 10 uur in het vliegtuig zitten. Ik zucht. ’Is hier nou niks leuks te doen?’ Tom kijkt me lachend aan. ’Blijkbaar niet. Maar ik weet wel iets.’ Ik kijk Tom vragend/argwanend aan. ’Ik wil je alleen maar een kusje geven hoor.’ Ik glimlach en geef Tom een kusje, dat uitloopt op een tongzoen. ’Ik zit hier ook nog hè.’ Ik beëindig de zoen en kijk over Tom z’n schouder naar Gustav. ’Sorry.’ Ik ga weer normaal zitten en zie dat ze met de tweede film zijn begonnen. Yes Man. Omdat er verder toch niks te doen is besluit ik om nog maar een film te gaan kijken. ’Dit is saai.’ Ik knik. ’Ik heb deze film ook al een keer gezien.’ Ik leun met mijn hoofd op Tom z’n schouder en probeer wat te slapen. ’Eline, wakker worden. We gaan zo landen.’ Ik open langzaam mijn ogen. ’Heb ik serieus zo lang geslapen?’ Tom knikt lachend. Ik rek me, voor zover dat kan, uit en doe dan de gordel maar om. Ik pak Tom z’n hand weer vast en geef er een kusje op.

Reageer (10)

  • LaJoie

    Mooi (:

    1 decennium geleden
  • addicted2tom

    Ach ja saaie vliegtuigen,
    en het idee van je nieuwe story lijkt leuk,

    snel verder!<3

    1 decennium geleden
  • Inviolable

    Superrrr ^^
    en in het vliegtuig is het inderdaad maar saai xd

    snel verder<3
    xxx

    & je idee voor een nieuwe story is nicee ;D

    1 decennium geleden
  • Aleksandraaa

    Deze storie is echt leuk!
    snel verder!(Y)(H)

    1 decennium geleden
  • CuteKaulitz

    DIE
    FOTO
    IS
    ZO
    DAMN
    SEXY
    (H)
    wel echt zo van: check mij nou cool zijn xD
    achja
    ;D
    en die story lijkt me wel cool ;D
    deze story is ook heel cool :'D
    dus je gaat beter HEEL HEEL SNEL VERDER

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen