Naam: FOxlove
Bekend van: Distance

Volgende week ondervraag ik RiannePaynex!

Publiek:

Stefanie: Hallo en welkom allemaal bij de negende editie van "Ondervraag een quizzer'! Graag wil ik jullie FOxlove voorstellen! *Gaat zitten*
FOxlove: [Typ hier wat je zou zeggen/doen]
Stefanie: Leuk dat je er bent. Graag zou ik willen dat je even jezelf kort voorstelt, voor we aan de vragen beginnen.
FOxlove: Nou, ik ben Shania. Ik ben 14 jaar oud. Ik ben echt een marvel fan dus.. Je kan zeggen dat ik erg uitkijk naar de volgende films! Ook teken ik best veel, schrijf natuurlijk met plezier aan mijn verhaal.
Stefanie: Je bent dus veertien, wat betekent dat je nog naar school gaat. Welke richting volg je?
FOxlove: Tweetalig Havo, dus ik krijg de meeste vakken in het engels
Stefanie: Ik zag dat je nog niet zo lang op quizlet bent. Hoe heb jij quizlet ontdekt?
FOxlove: Ik heb al eerder Quizlet gehad maar heb dat account verwijderd. Toen had ik Quizlet door een vriendin ontdekt!
Stefanie: Wat zijn je favoriete verhalen om te lezen, qua genre?
FOxlove: Drama of horror..!
Stefanie: Je schrijft zelf één verhaal, Distance. Kun je kort uitleggen waarover dit gaat?
FOxlove: Distance gaat over een meisje en een leraar die op elkaar verliefd worden. Het klinkt heel cliché, maar daarom heb ik er ook andere personages in gemaakt door het wat interessanter te maken. Zoals het meisje haar beste vriendin, haar ex, haar vriendje van nu, het broertje van de leraar, die bi is etc.. Het is een druk, maar volgens mijn trouwste lezer een leuk verhaal!
Stefanie: En hoe ben je op dat idee gekomen?
FOxlove: Eerlijk gezegd heb ik zelf geen flauw idee. Ik ben zomaar op dit idee gekomen en de bij personages zijn eigenlijk vanzelf erbij gekomen nadat ik het verhaal had gestart. Ik begon namelijk alleen maar met de leraar, zijn verloofde, het meisje en haar beste vriendin.
Stefanie: Van welke band, zanger of zangeres ben jij absolute fan?
FOxlove: The 1975. Ze zijn geweldig in mijn ogen en ik kan niet bedenken wie mijn favoriete zou kunnen zijn als ik hun niet had ontdekt!
Stefanie: En was je meteen fan vanaf het het eerste moment al toen je een liedje had gehoord?
FOxlove: Ja, Robbers was het eerste liedje wat ik van hun hoorde en het is nog steeds mijn favoriete liedje van hun. Ik raad het zeker aan om in ieder geval Robbers te luisteren.
Stefanie: Ik zag ook op je profiel dat je actief bent op het forum. Doe je ook mee aan wedstrijden?
FOxlove: Dat deed ik wel. Soms loop ik ook een beetje random te zoeken door het forum als ik me verveel. Maar nu doe ik eigenlijk niet meer daar aan mee.
Stefanie: En dan mijn laatste vraag. Hou jij van oreo koekjes *Houdt een koekje voor FOlove haar neus*
FOxlove: JA! Oreo koekjes zijn geweldig! *Eet het koekje op*
Stefanie: Helaas maar waar, zijn we terug aan het einde van het interview. Ik hoop dat jullie het allemaal leuk vonden en tot volgende week!

Reageer (2)

  • Leaticia

    Mijn bff heet Shania!

    9 jaar geleden
  • Monks

    Leuk! :-)

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen