Foto bij Hoodfstuk 2. Sarah Bledel

pov. Samantha

Ik heb dit even vanuit uit 1e p. geschreven i.p.v. 3e p.

Zo, eindelijk 2 blz. Nooit gedacht dat dat het zo moelijk was om een goed interview te maken...
Mijn ogen pirkken in mijn oogkassen, ik moet even weg van die computer en naar buiten, ik maak het zo wel af.
"Sam?" "jah mam, wat is er??"
"heb je je koffer al in gepakt??"
"Neeh mam, dat doe ik zo wel, Ik MOET even naar buiten" Ik trek mn jas aan en loop naar buiten, bleh morgen weer school.

De lucht is helemaal gekleur door de zon die achter de toppen van de bomen naar beneden zakt. Langzaam loop ik naar het park, het is heel rustig.
Afentoe rent er een fanetieke jogger langs me maar dat is het ook wel zo'n beetje.
De klanken van "Down to earth" van JB klinken hard in het stille park. Even blijf ik luisteren naar het liedje en dan neem ik op, het is Sarah. Sarah is mijn beste vriendin. Ze zit ook op Magdelena College Londen, bij mij in de klas. Ze is een paar maanden jonger dan mij, heeft van die geweldig zahte stijle zwarte haren en grijs donker blauwe ogen.
"SAARTJEE"
"heey lieff,, alles goed??"
"Mwhaaa verveel me een beetje..."
"heb je zin om naar mij toe te komen??"
"JAAAH :], w8 ik ben er over 10 min"
"Oke tot zoo Bye"
"bye"

*ding dong*
"oh hallo Samantha"
"hallo mevrouw Bledel, ik kom voor Sarah."
"jah dat.."
"MAAAAAAAAM ze komt voor mij!!"
Lidia (mevrouw Bledel -Sorry ik heb echt geen inspiratie:S) moet lachen, ze leek echt heeel erg op sarah, en laat me binnen.
"Sam, Sam Sam ik MOET je echt iets vertellen" Sarah klapt anthousiast in haar handen en springt op en neer, ze heeft blosjes op haar wangen, haar haar zit los, en ze heeft een jogging broek aan.
Hmm zo comfi ziet ze er normaal nooit uit...
"Oke Vertel dan?!"

Reageer (1)

  • Lyy

    Snel verder!!:$

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen