Foto bij 034

London- Kayla Bell vriendin van Harry Styles (One Direction) is ontslagen. Mevrouw Bell was lerares op het voortgezet onderwijs in London. Ze is een leuke spontane en creatieve lerares maar de kinderen gaan haar haten omdat ze met Harry gaat vertelt onze anonieme bron. Natuurlijk gaan haar leerlingen haar haten, het hele fandom haat haar al sinds het eerste krantenartikel verscheen en Harry Styles via social media bevestigde een relatie te hebben met de lerares. Kayla is er kapot van, ze huilt zichzelf in slaap en is niet meer zoals ze altijd was. Ze is minder gezellig en zit vaak in haar eigen wereld vermeld onze anonieme bron. Ja ze is nog samen met Harry maar wat moet Harry met een meisje dat zo erg in de put zit? Het zal niet lang duren voor hij de relatie beëindigd met Kayla. Wat voor werk ze nu gaat doen is onbekend maar ook als het straks uit is met Harry kan ze geen lerares meer worden. Overal ter wereld zullen ze haar herkennen. Natuurlijk snappen we dat Kayla privacy wil maar ze heeft er uiteindelijk zelf voor gekozen om deze op te geven. Een relatie met een superster heeft nu eenmaal zijn nadelen. Kayla had natuurlijk ook voor haar buurjongen of de krantenjongen kunnen gaan dan had ze hier geen last van gehad. Mensen wensen haar dood en dat is te begrijpen want Harry Styles hoort single te zijn.


Kayla met haar ex-vriend.

Reageer (3)

  • oomsjes16

    Snel verder!

    9 jaar geleden
  • TomlinsonL

    wtf als ik dit ooit in een krant zou zien omg ik zou gwn spontaan harry en dat meisje gaan shippen... okay nee dat niet want larry is hot maar wow kranten zijn weird!!

    GO HARRY&KAYLA

    9 jaar geleden
  • Smexy

    Ik kan de foto niet zien,
    wel goed geschreven
    snel verder

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen