Foto bij 8~Have fun ^^

Ehhhm... tja.De laatste 2 hoofdstukken kon ik al heel lang plaatsen maar ik heb t niet gedaan.Ik word btw heel bang....Mensen vinden dat ik smaller word -.-" en tja ik vind het ook nog steeds eng dat mensjes mijn verhalen lezen.Ik heb er niks op tegen hoor maar ik vind het eng want ik vind ze zelf slecht....
anyway enjoy (K)

De volgende dag word ik om 12 uur wakker geschud. "Yami is naar bed gegaan en jij moet je klaarmaken.." hoor ik Rose' stem zeggen. Gelijk ben ik klaarwakker en spring uit bed. Rose lacht. "Eerst douchen en aankleden, wat make-up en dan ben je onweerstaanbaar." Ik kijk haar raar aan. "Je doet net alsof ik ze wil versieren.." "Dat is toch ook zo? Ze zijn cute, dus jij moet er ook cute uitzien!" "Ik heb het al begrepen." mompel ik en ik klim uit bed. Een beetje slaperig strompel ik naar de badkamer. Daar kleed ik me uit en zet de douche aan. Als ik er onder sta ontsnapt een zucht van verlichting mijn mond. Mijn vingers strijken over mijn lichaam. Ik kan er nog steeds niet aan wennen dat mijn lichaam zo koud is. Als ik schoon ben droog ik me af en loop met een handdoek om mijn lichaam terug naar mijn kamer. Daar heeft Rose wat setjes kleding neergelegd. Snel schiet ik in mijn ondergoed en gooi de handdoek in een hoek. Gelijk valt mijn oog op een zwart met groen gothic lolita jurkje. "Waar heb je deze vandaan? Hij is perfect!" Rose lacht. "Eerst aantrekken en make-up, later de vragen en bedankjes." Ik knik en trek de jurk aan. Hij zit als gegoten en staat me prachtig. Verwonderd kijk ik in de spiegel. Rose pakt wat spullen uit een laatje. "Nu doen wat ik zeg en je zult er prachtig uitzien." Ik houd van haar enthousiasme als ze dit doet. Als ze me vraagt om mijn ogen te sluiten sluit ik ze dan ook gewillig. Mijn ogen worden omlijnt en mijn lippen krijgen wat lipgloss. Als ze tevreden is over mijn make-up frutselt ze wat aan mijn haar. "Klaar. Doe maar open." Als ik mijn ogen open zakt mijn mond open. Mijn make-up zit prachtig en in mijn haar zitten groene extansions. Ik wil opstaan als ik tegengehouden word. Ze doet me een choker om en bekijkt me in de spiegel. "Nu ben je klaar. Kom, anders kom je te laat." Als een dame volg ik haar naar beneden daar trek ik lange zwarte laarzen aan en loop naar de deur. "Je kan me altijd roepen als er iets verkeerd gaat." Zegt Rose als we bij de deur staan. "Hoe?" "Denk aan me, heel diep, dan zal ik het altijd horen. Maar heb vooral lol, dat verdien je." Ik glimlach en loop de deur uit. Het bos is dichtbegroeid bij het huis en er komt geen straaltje zonlicht doorheen, dus ik heb er nu nog geen last van. Tevreden snuif ik de bosgeur op en begin te rennen. Er schieten wat herten weg en ik lach. Heerlijk! Waarom heb ik dit nooit eerder gedaan? Het bos word steeds minder dicht en ik sta stil als ik de zonnestralen tussen de bladeren door zie komen. Het is een vreemd gezicht. Ik sta in een volledige duisternis, maar als ik 3 stappen zet sta ik in het volle licht.

Reageer (4)

  • PureYoukai

    ga please snel verder!!! kan niet wachten op volgende hoofdstuk
    PY

    1 decennium geleden
  • DirtyGame

    Oeeeeh ^^
    Nice! (:
    Ga je snel verder? ^^
    <3

    1 decennium geleden
  • TearIsland

    super(H)
    snel verder please(flower)

    1 decennium geleden
  • debi

    oh leuk snel verder please ik wil weten wat er gaat gebeuren

    xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen