Hello beautiful Quizlet people!

Ik heb even twee mededelingen voor jullie, waaronder een niet zo leuke helaas..

Mededeling 1.
Het is morgen zaterdag en dat betekend dus normaal dat ronde 2 dan om 22:30 eindigt en ronde 3 om 00:00 begint. Nu gaat dat me dat morgen niet lukken.. Ik ga namelijk morgen naar Amsterdam om mee te doen aan de zombiewalk/halloween parade. Als ik dan tenminste weer beter ben.. Mijn vriendinnen en ik gaan ons hier natuurlijk smiddags al op voorbereiden en we komen pas laat weer thuis omdat we zeker 1,5 met de trein moeten reizen. Ik heb dan dus geen tijd en puf meer om de laatste stemmen te tellen en te kijken wie er door gaan naar de volgende ronde.
Ik wil daarom voorstellen om ronde 2 ietse langer te maken en ronde 3 ietse korter (het scheelt maar een halve dag hoor haha).
Jullie kunnen tot zondag 2 oktober 12:00 nog stemmen op ronde 2 en ik zal dan mijn best doen op ronde 3 tussen 14:00 en 16:00 online te zetten.
Ik hoop dat jullie het niet erg vinden, normaal kon ik mijn plannen altijd nog combineren met de awards maar deze keer gaat dat echt niet en ik ben veels te eigenwijs om iemands hulp te vragen (A)

Mededeling 2.

Sommige van jullie hebben het misschien al gehoord maar ik heb heel erg het vermoeden dat er word vals gespeeld, dit maakt mij echt heel verdrietig ):
Ik steek veel tijd in de awards en ik had heel erg gehoopt dat dit gewoon eerlijk kon gaan.. Ik kan natuurlijk niks bewijzen maar ik heb wel de moderators ingeschakeld voor hulp. Voor nu kan ik er ook nog niet veel mee maar ik hou de accounts zeker in de gaten en ik wil ze graag vragen (ik denk dat diegene wel weten wie ze zijn) om hier mee te stoppen. Ik heb de schrijvers waar op gestemd word al ingelicht hierover en ook zij voelen zich er heel erg rot over, wat begrijpelijk is! Vals spelen is helemaal niet nodig en het is voor degene op wie jullie stemmen ook niet leuk, ik probeer het allemaal zo eerlijk mogelijk te houden en jullie maken het me erg moeilijk.
Niemand vind het leuk om te winnen met valse stemmen dus alsjeblieft laten we het gewoon leuk houden met zn alle (:

xxx PrimRue

Reageer (11)

  • TeamHemmo

    @Armoris: ik heb geen idee :o Misschien meerdere accounts aanmaken? Ik zou niet weten hoe het anders zou gaan. /:

    In ieder geval, het is ongelofelijk jammer dat er wordt valsgespeeld. Je stopt er dan ook zoveel tijd en werk in. Ik hoop dat deze oneerlijkheden dan ook snel zullen worden opgelost!

    1 decennium geleden
  • ccalum

    Die moeite die jij doet
    Ik hoop dat het word opgelost

    1 decennium geleden
  • Horlinson

    Ik wil je ook altijd wel helpen,
    maar ik begrijp wel dat je het alleen af wil maken omdat het jouw idee was.
    Ik apprecieer het echt dat je zoveel tijd en werk in deze awards steekt,
    jammer dat het dan zo moet verlopen..
    xoxo

    1 decennium geleden
  • X_justme

    Okii :) veel plezier! En wat laag dat er word vals gespeeld...

    1 decennium geleden
  • Cliffayne

    Hoezo kan je vals spelen dan ? :o

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen