Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (9)

  • LilsEvans

    Nou dan ga ik toch maar een tweede story nomineren, want ik vind het pittig vreemd dat deze er nog niet tussen staat (of ik ben gewoon blind) :

    Titel: Unforgettable || James Potter and Lily Evans
    Auteur: Burkhardt
    Link: Klik
    Samenvatting:
    Lily Evans is een slim meisje, dat op haar elfde er achter is gekomen dat ze een heks is. Sindsdien gaat ze naar Hogwarts. Op school amuseert ze zich met haar vriendinnen Alice Gordon en Mary McDonald. Aan een paar mensen ergert ze zich echter mateloos: James Potter en Sirius Black.

    James Potter is een rasechte Gryffindor op Hogwarts. Samen met zijn beste vrienden, Sirius Black, Remus Lupin en Peter Pettigrew maakt hij de gangen van de school onveilig. Hij heeft al jarenlang een grote crush op Lily Evans, maar zij weigert hem ook maar een blik waardig te keuren.

    Maar hoe is het dan toch mogelijk dat Harry bestaat? You'll see…

    1 decennium geleden
  • Gisborne

    Whoopwhoop, ik heb nog 1 nominatie over. Hiermee zou ik graag het volgende verhaal willen nomineren:

    Titel: Serpents Kiss
    Auteur: Loveless
    Link: Klik
    Samenvatting:


    Malice. Dat was haar naam. Ze was een gecreëerd door Voldemort en gegeven als geschenk aan Lucius Malfoy voor zijn harde werk. Malice was gemaakt om te vernietigen. Ze was gemaakt om te verleiden en te moorden. En dat heeft ze ook vaak genoeg gedaan. Ze kon gemakkelijk een man laten verlangen naar haar, ze kon een man alles laten doen wat ze wou. Maar de enige personen waar dit niet bij lukte waren Voldemort en Severus Snape.

    Lucius toonde haar graag aan de andere Death Eaters, Malice genoot van de aandacht en deed haar meester niets aan en de Death Eaters om haar heen ook niet. Maar ze maakte ze wel wild van verlangens. Behalve een persoon. Severus Snape, hij keek haar kil aan, keer op keer, niet vallend voor haar trucjes en prachtig uitstraling. Ze leek wel een engel gekleed in wit, maar ze was een duivel. Ze was een Succubus.

    Lucius Malfoy, wetend dat zijn zoon ook een Death Eater zou worden wou dat hij sterker werd. Hij wou dat Draco net zo sterk als Voldemort zou worden, ook al leek het er op het moment niet op. Hij stuurt Malice, het meisje dat voor altijd 17 zou blijven, met het lichaam van een godin naar Hogwarts toe. Hij zorgt ervoor dat Draco van haar gaat houden, dat Draco Malice zou vertrouwen met zijn hart, lichaam en ziel. Zodat Malice, uiteindelijk als de tijd rijp was, haar krachten aan hem zou geven. Maar, dit zou leiden tot de dood van Malice.

    Kan Severus Snape toe kijken hoe het meisje dat met zich zelf in de problemen zit, haar leven opoffert voor haar meesters? Aangezien hij altijd al verliefd op haar is geweest, maar niet op de manier de mannen om haar heen van haar hielden. Hij voelde een connectie met haar, een gevoel dat hij niet meer heeft gevoeld sinds zijn hart brak na zijn vorige liefde. Of kijkt hij toe, hoe deze demonen dame haar ziel blootlegt, haar krachten afstaat en zo zal sterven.

    1 decennium geleden
  • QueenOfEmerald

    Ik wou ‘I'm from where the magic is‘ nomineren maar dat is al gedaan:)

    Degene die ik wel nog kan nomineren (denk ik):
    Titel: Teddy Lupos
    Auteur: dayxdreamer
    Link: link
    Samenvatting:

    Elf jaar na de Slag om Zweinstein gaat Teddy Lupos, de zoon van Remus Lupos en Nymphadora Tops, voor het eerst naar Zweinstein.
    Teddy is alles behalve een normale jongen, zelfs in de tovenaarswereld, waar men toch al een heel andere versie heeft van 'normaal zijn' dan dreuzels. Zo is hij een weerwolf, een transformagiër en heeft hij een wereld beroemde peetvader: Harry Potter. Dit kan soms problemen veroorzaken en soms helpt het juist om ze op te lossen, maar of dat altijd zal blijven lukken?
    En het grootste probleem is het geheimhouden van zijn 'anders zijn'. Zeker als er plots een kwaadaardige weerwolf opduikt en de tovenaars angstig bijhouden wanneer het volle maan is. Hoelang zal het duren voor het iemand opvalt dat Teddy net dan altijd weg is?

    En zal het hem lukken om net zo'n goede vrienden te vinden als zijn vader vond in Sirius en James? En vooral, weet hij ze te behouden....


    Titel: Magical Matchmaking in six easy Steps • Albus/Scorpius
    Auteur: Square
    Link: link
    Samenvatting:
    Het verhaal waarin Lily koppelaarster wordt, Hugo hoofdschuddend toekijkt, Albus vaker rood wordt dan iemand kan bijhouden, Scorpius een huwelijksaanzoek doet en alle plannen mislukken.


    Titel: Back through Time • HP
    Auteur: Oakenshield
    Link: link
    Samenvatting:
    Vijf jonge mensen die op een toverschool zitten of zaten, worden op een dag wakker in een middeleeuwse taverne. Wanneer ze dit vreemde gebouw verlaten, ontdekken ze dat ze zich in de piratenstad Singapore bevinden.
    Hoe zijn ze hier gekomen? Dat is de vraag die allereerst hun aandacht opeist. Echter, de gevaarlijke omgeving waarin ze zich bevinden, verandert de vraag al snel in: hoe komen we weer terug?

    I stand here alone on the bow of the ship
    Counting the hours 'til I die
    Abandoned to fate with no chance of return
    I raise up my fist to the sky
    But know that these days were the best of our lives
    And nothing can take that away
    So when we are dead we will all meet again
    And fight to the end of our days*



    _____________________________________________________
    * To the End of Our Days - Alestorm

    Ik heb er nog maar drie genomineerd dus het kan zijn dat ik straks nog twee verhalen nomineer:)

    1 decennium geleden
  • lily_luna

    Titel: Thin Ice- Ron Weasley
    Auteur: Magiclovers
    Link: http://www.quizlet.nl/stories/128125/thin-ice--ron-weasley/
    Samenvatting: De tovenaarswereld is in oorlog.
    Iedereen leeft van moment tot moment, niet durven denkend aan de volgende dag.
    Je toekomst is onzeker.
    Angst voor het verlies van je vrienden, familie, geliefden.
    Niemand weet of je ze ooit nog terug zal zien.
    Oorlog doet iets met je, of je het nu wilt of niet.
    Zij veranderen, jij verandert.
    Niks is meer zoals het vroeger was.

    1 decennium geleden
  • Felicita

    Titel: Eleanor Weasley
    Auteur: Silla
    Link: Eleanor Weasley
    Samenvatting: Eleanor Weasley is de oudste dochter van Arthur en Molly Weasley. Als zij naar Zweinstein gaat, wordt ze ingedeeld bij Zwadderich. Nooit heeft ze zich daar op haar plaats gevoeld, maar dit verandert in haar zesde jaar, als er een nieuw meisje op Zweinstein verschijnt en Eleanor een wel heel bijzondere weddenschap met Draco maakt.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen