Foto bij OO6.

Het spijt me voor de late update..
Deze week was gewoon erg druk voor me en mijn examens komen eraan.
Ik ga wel proberen om gewoon twee keer per week te posten (:

Dus wat vinden jullie van Mary's familie?

Liefs,
Horlinson

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (15)

  • Gunderson

    Zoella :-D
    Zac Efron :-D

    8 jaar geleden
  • Miesmuizer

    LUCY HALE. ZOELLA SUGG. M'N LEVEN IS COMPLEET.

    9 jaar geleden
  • DontDropp

    "Jij!", haar uitgestoken vinger prikte beschuldigend zijn richting uit. "Jij bent het type man waar ik mijn toekomstige kinderen voor ga waarschuwen. Ik vervloek de dag dat jij geboren bent.", spuwde ze.
    xDxDxDxD IK GA EEN BEETJE DOOD HIER.

    ''I curse the day you were born!'' Ik vind haar echt geniaal, die Jane. Ze is echt de beste vriendin die Mary zich maar kan wensen. Ze gaat haar toekomstige kinderen voor hem waarschuwen! Die zin ga ik onthouden voor als er ooit nog zo'n kwal als Ash in mijn leven komt. (Ik denk dat dat wel zal gebeuren, in ieders leven komt wel eens een kwal.)
    Die Ash is echt een kale kwal, ik HAAT hem. (WTF, kale kwal?) Waarom houd hij haar aan de haak? Voor deze gasten zijn er 3 opties:
    1. Hij bewaard Mary voor als het mis gaat met haar zusje.
    2. Hij wilt gewoon een minnares hebben. (GATVER)
    3. Hij vind het leuk om haar te zien lijden.
    Arm zusje van Mary, dat zij met die grote kwal moet gaan trouwen.

    9 jaar geleden
  • Marly2801

    Ik mag Jane!
    Ik kan Ash niet zien ):
    Snel verder (:

    9 jaar geleden
  • kaleidoscoop

    Jane is fantastisch! Maar Mary's moeder... Iets te veel haarspray in haar kapsel?

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen