Ik werd op een gegeven moment op me schouder getikt en schrok me rot. Gers: nou van mij hoef je toch niet te schrikken. Kelsey: nee maar ik had je niet verwacht. Gers: oke haha. De jongens moesten nu echt gaan. Ik gaaf ze alle 5 hun chocolade mediale. Ze vonden het een leuk idee. Ik zag bij Cassius tranen in ze ogen komen ik wist dat die me ging missen. Het is maar een weekje dat ze weg zijn maar ik zie hem wat langer niet. Ik moet me namelijk nu gaan concentreren op me school, ik moet dit jaar me examen halen. En als ik dat gedaan heb kan ik weer lol maken. Ik heb deze keuze zelf gemaakt en ben der wel blij mee en Diana ook want daar kan ik nu ook meer tijd mee door maken. Ik gaaf Cassius nog een stevige knuffel en zei nog wat tegen hem. Kelsey: ik zie je snel weer Cas. Hij veegde 1 traan weg. Cassius: beloof je me dat. Kelsey: tuurlijk!

Gordon: kom op jongens we moeten nu echt gaan we gaan een week lol beleven met oom Gordon. Iedereen moest lachen om hoe die het zei. De jongens stapte in de bus en ze reden weg. We zwaaide ze uit tot dat we ze niet meer zagen. Ik voelde een brok in me keel. Maar het komt goed met hem de andere jongen helpen hem er bij dat weet ik zeker. Diana Gers Alessandro en ik liepen richting de cafetjes. Alessandro ging ook mee het was erg gezellig. Diana: zullen weer gaan zitten waar we net zaten? Alessandro: ja is goed dat is namelijk wel een lekker terrasje en niet te duur. Kelsey: oke is goed vind je dat ook goed Gers. Gers: ja hoor Robbie komt zo ook is dat goed. Kelsey: ja tuurlijk vet gezellig dan. Diana: kels jij heb toch geen foto samen met Robbie? Kelsey: nee ik heb alleen samen met Gers. Gers: heb je die trouwens op je telefoon? Kelsey: ja volgens mij wel. Gers: kan je hem naar me toe sturen dan. Kelsey: ja tuurlijk kan ik dat! Gers: oke mooi. Kelsey: ik stuur hem als ik hem vind gelijk naar je toe. Gers: oke is goed.

We liepen met ze vieren door tot dat we Robbie op een terrasje zagen zitten. Het was ook precies het cafetje waar we de straks ook al zaten. We heel erg toevallig. We gingen bij Robbie aan te tafel zitten en we bestelde wat. We praten over van alles en nog wat. Alessandro moest weer weg die moest aan ze nieuwe nummer gaan werken. We zeiden hem gedag en hij ging. We waren nog maar met ze 4e het was er gezellig. Eigenlijk zouden Diana en ik al in de middag terug gaan. Maar de plannen werden anders. Robbie: Gers zullen we hier blijven eten? Gers: ja hoor is goed. Robbie: meiden gaan jullie ook gezellig mee? We keken elkaar en zeiden allebei tegelijk ja hoor is goed. Gers en Robbie moesten lachen. Het was al 18:00 uur we hadden allemaal best wel honger. Robbie ging naar binnen om te betalen. Toen Robbie naar buiten kwam liepen we met ze alleen naar een restaurant. We gingen daar zitten en aten gezellig wat. Ik zat naast Gers tegen over Robbie en Diana zat naast Robbie en tegen over Gers. We maakte soms wat foto's het was heel gezellig.

Gers vroeg aan ons of we ergens in april naar zo feest kwamen. Diana: wat is dat voor feest dan? Robbie ik draai daar de hele avond en Gers treed op. Kelsey: ik wil best gaan maar mogen de jongen dan ook mee. Gers: ja tuurlijk. Kelsey: oke mooi. Gers: ik zorg voor de kaartjes en binnen de backstage pasjes. Diana: hoezo backstage pasjes? Robbie: nou dan kunnen jullie gewoon naar achter komen. Diana: wanneer is het? Gers: volgens mij 24 april. Kelsey: oke want dan kan ik de jongens appen dat ze die dag vrij moeten houden. Gers: oke met hoeveel zijn jullie. Kelsey: uuhmmm ik Diana Alessandro dat is al 3 en de jongens zijn met ze 5e dus 8. Gers: Als je wil kan je nog 2 andere mee nemen dan zijn jullie met ze 10e namelijk. Kelsey: oke we kijken wel of we nog iemand vinden. Gers: je bent toch ook ergens in april jarig? Diana: ja ze is 2 april jarig. Robbie: oke dan weten we dat! Kelsey: hoezo? Gers: nee gewoon. Kelsey: oke het zal wel. Robbie: moeten jullie nu eigenlijk naar huis?Kelsey: weet niet moeten morgen wel weer naar school toe. Robbie: oooo oke. Kelsey: wat dan? Robbie: misschien konden we nog wat doen. Diana: bel anders je moeder! Kelsey: oke ik ga der even bellen.

Ik liep naar buiten zocht me moeder op in me telefoon en belde der. Ze naam op. Mama: hooiiii meid. Kelsey: hooiiii ma. Mama: ben je nog steeds met Cassius en die andere jongens. Kelsey: neee ma ik heb toch gezegd die gaan rond half 3 al weg en dan gaan Diana en ik met Gers wat drinken. Mama: oooo ja ik weet het al weer. Maar wat hebben jullie nu gegeten? Kelsey: in een restaurant met Gers en Robbie ook hun zitten nog binnen ik sta even buiten. Mama: oke is het wel gezellig. Kelsey: ja zeker maar ik had een vraag hoe laat moeten we thuis zijn.

Onder tussen kwam de rest ook naar buiten toe. En ik had hem op luidspreker gezet. Mama: maakt niet veel uit maar ik heb liever niet dat jullie nog in het donker moet reizen met ze 2e. Kelsey: ja dat snap ik wel. Robbie: dan brengen wij jullie toch thuis Gers? Gers: ja is goed. Kelsey: mag dat dan ma? Mama: ja is goed rond 10 uur half 11 zijn jullie thuis oke? Kelsey: oke en Diana blijft nog slapen oke? Mama: ja hoor is goed. Kelsey: oke dankje wel ma xxx tot straks. Mama: tot straks xxx. Ik hing op. Diana: wat gaan we nog doen dan? Robbie: naar de bios ofzo? Gers: ja is goed. We liepen met ze 4e richting de bioscoop.

We zochten een leuke film uit die nog draaide. We gingen naar So undercover met Miley Cyrus er in. Ik zou best zo leven willen als zij net als in die serie waar ze in speelt Hannah Monthana. 21:30 de film was afgelopen en we liepen richting de auto van Gers en Robbie. We reden richting mijn huis. Bij mij thuis aangekomen zeiden we de jongens gedag en gingen naar binnen. Me moeder vroeg hoe we het hadden gehad vandaag en we vertelde alles. Ze vond het super leuk voor ons. We gingen naar boven maakte ons klaar voor bed en gingen slapen. Ik tweete nog even snel wat. @kelseyhartje: vandaag super leuke dag gehad eerst met Kaj Jai Cassius Dioni Samuel en Alessandro en daarna nog met Gers en Robbie. Nog even veder op twitter kijken en instagram. Op nog wat appjes reageren. Het was 23:00 en we gingen slapen morgen weer school.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen