Vanuit Romy…
Ik pak me telefoon , en loop richting de pingpong tafels. Onder weg kom ik Sterre tegen. Sterre: heee is Kelsey er al. Romy: ja ik ga nu naar der toe. Stere: oke leuk. Romy: ja zeker. Sterre: waar is Jari eigenlijk? Romy: nog in de caravan. Sterre: hoezo dat dan? Romy: ze wilde nog niet mee omdat ik naar Kelsey toe ga. Sterre: ooo maar kon ze dan niet naar mij toe komen. Romy: geen idee ze doet een beetje raar omdat Kelsey er nu ook is. Sterre: aaahhhh laat der maar. Zou ik anders mee gaan naar Kelsey, eer dat ik op Jari moet wachten. Romy: ja is goed. We lopen verder richting het podium. We kwamen Kelsey der ouders ook nog tegen maar die wisten niet of ze der al was.

Vanuit Nissa…
Ik zit nu al 1 maand op Park Albatros. En het is al die tijd al erg gezellig. Maar het is wel heel zwaar werk maar we hebben echt super veel lol met ze alleen. En er komen ook elke keer nieuwe mensen dat maakt het zo leuk. Je leert steeds andere mensen kennen. Iedereen voegt je toe op facebook en vragen nog elke keer hoe het gaat en of het nog leuk is. Het is erg gezellig met ze alleen en meestal gaan we als we klaar zijn ’s avonds nog naar de disco en daar hebben we meer contact met de jongeren! We gaan nu beginnen met de baby dans en het is heel erg leuk. Alle kindertjes doen mee. Er doen ook zelf een paar jongeren mee echt super leuk. Voor de baby dans heb ik nog even met 2 meiden gesproken ze zijn echt super aardig. Maar wonnen een beetje ver van Utrecht. Ze zeiden wel dat een vriendin van hun in Utrecht woont en die was vandaag aangekomen. Ben benieuwt of ik der misschien ken of ergens in de buurt woont van de meern.

Vanuit Kelsey…
Ik kan nog steeds niet goed zien of het Ruben, Bruno en Tom zijn maar ik loop maar gewoon door. Ze lopen niet echt door dus ik loop voor bij ze. Als ik voorbij loop hoor ik ze wel wat zegen over me en ze fluiten. Ik dacht door lopen bij me zelf heb niks van hun nodig. Als ik voor bij het podium aan kom zie ik Romy nog niet. Ik kijk ook om me heen of ik Jari of Sterre misschien zie, maar die zie ik ook niet. Ik sta een beetje naar de animatie te kijken en ik word er echt gewoon vrolijk van. Ik ben echt blij als ik hier volgend jaar dus gewoon sta.

Vanuit Sterre…
Romy en ik stonden al een eventjes voor bij het podium, maar we hadden Kelsey nog niet gezien. Ik denk bij me zelf of ik der wel zal herken na een jaar want iemand kan dan wel helemaal veranderd zijn. Romy en ik hebben voor de baby dance nog even met Nissa staan praten uit het animatie team. We wilde eigenlijk aan der vragen of ze Cristian had gezien maar we zeiden dat er iemand uit Utrecht dus aan gekomen is. Ze wilde Kelsey wel graag spreken van waar ze woonde enzo. Romy: Sterre kijk dat is toch Cristian? Ik kijk die kant op waar ze naar toe wijst. Sterre: ja dat is Cristian. Romy: kom we gaan er heen. We lopen naar Cristian toe en hij ziet ons al aan komen lopen. We geven hem een knuffel. (engels gesprek) Cristian: hooiii meiden hoe gaat het met jullie? Romy: met mij goed hoor en met jou? Cristian: ja met mij ook, en met jou Sterre. Sterre: ja ook goed. Cristian: mooi, lekker he om weer hier te zijn? Sterre: ja echt wel. Romy: Cristian ken jij Kelsey nog? Cristian: uuhhmmm Kelsey Kelsey, help me is. Sterre: je ging altijd met haar salsa dansen. Cristian: jaaaa tuurlijk ken ik haar nog. Romy: mooi. Cristian: is ze hier ook? Sterre: ja ze is vandaag aangekomen. Cristian: oke, waar is ze nu dan? Romy: ze komt zometeen we hebben nu namelijk met der afgesproken. Cristian: oke ik ga wat drinken halen en ik zie jullie na de show dan wel met Kelsey oke? Romy: ja is goed! Cristian: oke, mooi tot straks. Sterre: tot straks.


Vanuit Kelsey…
Ik loop half naar de mini disco te kijken en half Romy te zoeken. Ik kan der nog steeds niet vinden en zoveel is ze toch niet eens verandert, als het goed is. Ik ga maar weer staan en ik kijk naar de mini disco. Ik heb het gevoel dat er weer naar me gekeken word en ik draai me hoofd om naar links. En ja hoor ik had gelijk ik zie Caya, Fabienne en Britt naar me kijken. Ik ken hun al 2 jaar ofzo maar ik heb altijd ruzie met hun gehad. Ik draai snel me hoofd terug want ik heb totaal geen zin in hun. Na een tijdje word ik op me schouder getikt en ik draai me om en zie Romy staan. We vliegen elkaar haast aan. Romy: OMG Kelsey ik heb je zo gemist. Kelsey: ja ik jou ook. Romy: we moeten echt bij praten zeg Jezus. Kelsey: ja zullen we voor gaan zitten. Romy: ja is goed maar even wachten op Sterre. Kelsey: is die ook mee? Romy: ja Jari was nog niet klaar en die had geen zin om mee te gaan. Kelsey: ooo oke, gezellig toch heb haar ook lang niet gezien natuurlijk. Romy: nee daarom. Kelsey: waar is ze nu dan? Romy: staat bij ons groepje, zullen we er anders heen lopen? Kelsey: ja hoor is goed. Romy: weet je ook wie jou wilt zien? Kelsey: uuhhhmm nee wie dan? Romy: Cristian. Kelsey: meen je deze. Romy: ja we stonden met hem te praten en we zeiden dat je hier ook was dus hij gelijk ja kom zometeen met haar naar me toe enzo. Kelsey: omg ja ik wil Cristian ook echt weer zien zeg. We lopen samen naar Sterre toe en Romy vertelt wat dingen over de groep. Ik laat het maar me ene oor in gaan en het ander oor uit. Die groep kan me echt niks schelen alleen Cristian nu even. Wooowww heb hem gewoon al een jaar niet gezien en ook niet echt gesproken ofzo. Ik zie Sterre al staan alleen zij mij nog niet. Romy: Sterre kijk is. Sterre draait der om en ziet mij ze vliegt me om me nek. sterre: omg Kelsey wat heb ik jou lang niet meer gezien zeg. Kelsey: nee klopt. Sterre: ik ben echt blij om je te zien zeg. Kelsey: ja ik jou ook en Romy natuurlijk. Sterre: heb je Cristian al gezien. Kelsey: nee nog niet maar Romy vertelde het wel net. Sterre: ja zo schattig dat die je gewoon wilt zien. Kelsey: ja klopt. We lachen alle 3 en ik heb zo raar gevoel want die groep kijkt me een beetje raar aan. Romy: nou iedereen dit is Kelsey ik heb al wat over haar vertelt en ik ken haar dus al 2 jaar van deze camping. Ik geef iedereen een hand maar ik ben alle namen nu al weer vergeten. Sterre: kom dan gaan we naar Cristian toe. Kelsey: nee ik wil echt niet. Romy: je moet gaan je hebt hem al een jaar niet meer gezien gek. Kelsey: okeoke ik ga al mee. Sterre: hee wij gaan even weg oke? Ja is goed zegen er een paar uit de groep. We lopen met ze 3en weg. Romy: kijk daar staat die. We lopen naar Cristian toe. Hij kijkt een beetje half om hem heen dus hij zag ons al aan komen lopen. hij komt op me af lopen en geeft me een knuffel! (engels) Cristian: heee Kelsey, ik heb je echt lang niet meer gezien zeg. Kelsey: nee klopt al een jaar niet meer. Cristian: hoe gaat het nu met je? Kelsey: ja goed met jou? Cristian: ja ook goed. Ik heb nog een tijd met Cristian staan praten en ’s avonds in de disco ook nog. Het is 12:00 uur en ik ben best wel moe. Ik zeg Sterre en Romy gedag en loop dan naar me tent toe en ga lekker slapen!

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen