Foto bij 003

Ik keek eerst van schrik naar Niall die zich snel bij de jongens had gevoegd en een stukje slinger vasthield waarop met grote letters stond, Welcome Home. Mijn ogen liet ik afglijden naar de ó zo sexy bruin harige jongen die, waarbij je zoals altijd de twinkeling in zijn ogen herkende. ‘Lou’ zuchtte ik en na een halfjaar sloot ik mijn eigen vriend weer in mijn armen. Zijn vertrouwde aftershave en zijn sterke armen had ik erger gemist dan ik gedacht had en ik voelde hoe Louis mij nog dichter tegen mij aantrok, wat ik als teken zag dat hij mij ook gemist had. Enkele seconden later liet ik hem los en keek nu de andere drie jongens met tranen in mijn ogen aan, waarna ik als eerste voelde dat Liam mij nu dicht tegen zich aantrok. ‘Ik heb je gemist klein zusje van mij’ Liam pestte mij altijd met mij lengte, want ik kwam hooguit tot zijn schouders. Hij woelde even door mijn blonde lokken en daarna gaf ik een warme knuffel aan Zayn, die er zoals altijd weer perfect uitzag. ‘Edward’ zei ik met een lichte grijns. ‘Sophia’ zei hij ook mijn tweede naam, waaraan ik een hekel had en werd daarna door de krullenbol in een warme knuffel getrokken.

‘Er is taart’ gilde Niall als eerste enthousiast die de verpakking uit de koelkast trok en behendig op het aanrecht plaatste. ‘Snij de taart maar alvast aan. Ik geef Megan een rondleiding’ zei Louis die mij glimlachend aankeek en mij bij mijn hand vastpakte. ‘De gang heb je al gezien’ zei hij lachend en ik knikte grijnzend. ‘Dan gaan we hier de trap op en komen we uit bij de slaapkamers en badkamers. ‘Hier slaapt Liam’ hij duwde één van de deuren open en je zag meteen dat deze kamer van Liam is. Schoon, netjes en opgeruimd. ‘Hier komen we bij die van Zayn’ weer een deur ging open en zag aan een hele wand een graffiti muur waar ik gelijk jaloers van werd. ‘En deze is van Niall’ een paar stappen verder werd er weer een deur open gedaan en zag de herkenbare kamer van Niall. Een Ierse vlag aan het plafond en voor de rest een grote rotzooi. ‘Harry’ ik zag de kamer van de krullenbol die niet opgeruimd maar ook geen rotzooi was, net zoals Harry. ‘En dan onze kamer’ de laatste deur werd opengeduwd en was aangenaam verrast door de slaapkamer. Een mooi groot wit tweepersoonsbed, in de hoek een klein make-up tafeltje en een groot raam waar je de hele tuin kon doorkijken. ‘En wat jij zo graag wilde’ er was een deur net naast het bed en mijn mond viel van verbazing open, een hele grote inloopkast, waar genoeg plaats was voor mijn schoenen en vele kleren. ‘Wauw’ ik drukte een kus op Louis zijn warme lippen die mij weer verder loodste door het huis, waarna ik de badkamer zag en we liepen daarna de trap op naar een soort van zolder. Er stonden twee sportapparaten en een grote bank. Waar ik meteen verliefd op werd was het grote witte kozijn waar je tot ver na onze tuin de stad door kon kijken. ‘Het is echt prachtig’ ik nam plaats op het witte kozijn en opende het raam waarna ik op het kussentje plaatsnam. Louis nam naast mij plaats, waarna ik mijn hoofd op zijn schouder plaatste. ‘Ik hou van je Tomlinson’ fluisterde ik zacht. ‘En ik hou nog meer van jou Richards’ waarna ik zijn warme lippen tegen mijn kruin aanvoelde.

Graag hoor ik wat jullie ervan vinden! X

Reageer (3)

  • KianLawley

    I love this story so much (btw ik ben facking jaloers op haar lol)

    9 jaar geleden
  • AnoukIrwin

    Ik wil ook bij 1D wonen en Louis zijn vriendin zijn (huil) (H)

    9 jaar geleden
  • Chasing1D

    Wow, super!

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen