Foto bij 001

Met een knoop in mijn maag opende Ik mijn ogen langzaam en draaide mijn hoofd om naar het raam waar ik uitkeek over het mooie landschap van Ierland. Het was nogal ingewikkeld in mijn familie. Ik ben half Nederlands en half Iers. Mijn vader komt uit Ierland en mijn moeder was een Nederlandse. Als ik over mijn moeder praat is het vooral gebaseerd op het verleden. Net toen ik mijn zesde verjaardag had gevierd kwam ze om bij een groot en heftig auto ongeluk. Ik mis haar nog elke dag en bezoek nog vaak Nederland, omdat ik toch wil weten wat zij zo geweldig vond aan dat koude kikkerlandje. Nadat mijn moeder was overleden en mijn vader een goede baan aangeboden kreeg in Ierland en hem niks meer tegenhield om in Nederland te blijven besloot hij dat hij mij meenam terug naar zijn geboorteland, Ierland. Tot mijn zesde heb ik in Nederland gewoond en omdat we nu veertien jaar verder zijn voel ik Ierland toch echt als mijn thuisland, maar wanneer er voetbal op tv is toch met een Nederlandse leeuw in mijn hart het Dutch Team aanmoedig, ook weer een karakter eigenschap van mijn moeder. Tot een paar jaar geleden was mijn leven vrij normaal, toen het toch wel een omslagkeer kende. In Ierland is het, ons kent ons, zodoende ken ik Niall Horan ook meer dan goed. We zijn van dezelfde leeftijd en hebben als kleine kinderen vaak samen buiten gespeeld en hebben nu nog dagelijks contact. Toen ik net zestien jaar geworden was nodigde Niall mij uit om een lang weekend naar Engeland te komen, hij woont daar grotendeels, omdat hij natuurlijk deel uit maakt van de welbekende band, One Direction en vanaf dat weekend ben ik er bijna wel elke maand. Ik zei altijd dat ik geen vriendje in mijn leven wilde. Het leven ging goed en had daar geen man bij nodig, toen ik toch voor de charme viel van Louis. Louis Tomlinson. Die ik nu al bijna vier jaar mijn vriendje mag noemen. Ik ben nog bijna dagelijks in Ierland, terwijl mijn vriendje in Engeland zit. Ik ben al meerdere malen uitgenodigd om samen bij de jongens in hun gezamenlijke huis te komen wonen, maar telkens kon ik mijn Ierland toch niet verlaten en vraag mij daarom ook af hoe Niall het heeft kunnen achterlaten, tot vandaag. Vandaag is de dag dat ik mijn overstap ga maken naar het huis van de jongens en dat ik mijn vader hier moet achterlaten. Ik ga wonen net buiten de grote stad Londen en heb mij ook al ingeschreven voor een studie. Ik wil graag mijn vader opvolgen in onze kleine familie en ga daarom Rechten studeren, om in onze familie als eerste vrouwelijke advocate gekroond te worden. Ik pakte mijn iPhone van mijn nachtkastje en zag al heel wat berichten op mijn beginscherm verschijnen. Ik liet de berichten voor wat ze waren en rolde mijn bed uit om mijn koffer verder in te pakken. Mijn vader was nu nog op zijn werk, maar zou over een uurtje mij wegbrengen naar het vliegveld. Naar een nieuw avontuur in mijn leven. In een huis samen met vijf jongens. Waarvan alleen ik en Louis een relatie met elkaar hebben. De overige vier moeten er nog niet aan denken om vast te zitten aan een meisje. Ik liet mijn koffer even staan voor wat het was en keek het raam weer uit, pakte mijn iPhone erbij en maakte een foto van het landschap en opende mijn gesprek met Niall die als een grote broer voor mij voelde. Een paar seconden later kreeg ik al een reactie.

Niall : Ik hou van Ierland. En ik hou van jou, mijn kleine zusje. Ik kan niet wachten om je weer te zien. X Nialler.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen