001
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (13)
Aaaww Harry heeft het echt zwaar, lieve Niall het is ook zo'n schatje.
1 decennium geledenJa ik kan gewoon geen lang verhaal ophangen sorry, ik ben er geen ster in en dan moet ik alles op mn telefoon gaan typen en ik ben lui ( zoals je weet) dus sorry, sorry sorry sorry sorry. Ikzou heel graag lappen tekst willen schrijven maar het lukt gewoon niet.
Oke, snel verder!! ( lekker standaard miek, gosh)
Dit is ab-so-luut niet slecht!!!
1 decennium geledenIk wil eigenlijk wel nog meer van dit soort sad stukjes, kweet niet waarom maar ik vind het fijn om te lezen dat de jongens hem zo hard steunen zelfs als hij terug hervalt.
Tuurlijk wil ik ook weer vicky en harry fluff!!!!
Snel meer Alsjewilt???
Dit is awesome, hahahaha, zoals altijd.. Het is om depressief van te worden, aangezien ik zelf nooit zo zou schrijven, mweh.. Still perfect, hahahaha xxx
1 decennium geledenOh boy,
1 decennium geledenik heb momenteel ontzettende meedelijden met Harry..
Zijn hart is in miljoenen stukjes en het lijmen lijkt ontzettend traag te gaan, misschien zelfs niet.
Ik bewonder de andere jongens zo, voor hun hulp en bezorgdheid, om hun vriend niet nog dieper in de put te laten vallen.
Enkel het beeld dat hij nu van Vicky gaf, klopt volgens mij niet, ze gaat het niet uitlachen.
Ik weet zeker dat ze hem nog niet vergeten was.
Hun boek was nog lang niet uit, ze zaten slechts aan de proloog van het boek waar ze beiden een hoofdrol in hebben. Dus ik weet zeker dat haar gedachten soms nog naar Harry uitwijken.
Dit heb je fantastisch geschreven, totaal niet saai of slecht!
Mijn dag was cava, ik had enkel niet de meest leuke lessen vandaag maar he ik heb het overleefd en dat is wat telt toch? Stel je voor, anders had ik dit stukje nog niet kunnen lezen ;o
Serieus, ik ben zo benieuwd hoe het verder zal lopen!
Ik ben benieuwd naar de rest!
1 decennium geleden